טקס הפתיחה צילום: פבל טוצינסקי ל-odrey
טקס הפתיחה צילום: פבל טוצינסקי ל-odrey

ארבע תערוכות חדשות נפתחו במוזיאון אשדוד לאמנות

ארבע תערוכות חדשות במוזיאון אשדוד לאמנות: תערוכות יחיד של האמנים ישראל קבלה,גיא זגורסקי ותערוכת יחיד של האמנית אנה ים. בגלריית הכניסה נפתחה תערוכה ראשונה מתוך סדרת תערוכות בה הוצגו יצירות מאוסף ישראל מקוב

פורסם בתאריך: 20.2.19 13:52

     

במוצ"ש(16.2.19) התקיימה במוזיאון אשדוד לאמנות פתיחה חגיגית עם קהל נוכחים רב לארבע תערוכות חדשות. בחלל המוזאון נפרשו שלוש תערוכות יחיד של האמנים ישראל קבלה,גיא זגורסקיותערוכת יחיד של האמנית אנה ים. בגלריית הכניסה נפתחה תערוכה ראשונה מתוך סדרת תערוכות בה הוצגו יצירות מאוסף ישראל מקוב.

האירוע נפתח במילים נרגשות של ראש העיר -ד"ר יחיאל לסרי לזכרה של יעל ויזל מי שהייתה אוצרת המוזיאון לתרבות הפלשתים ובית אריה קלנג בשלושים השנים האחרונות ונפטרה במפתיע לפני כשבועיים. נעמי אדר הופמן-המשנה למנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ומנהלת התרבות והאמנות סיפרה לקהל הנוכחים על דמותה ותרומתה הייחודית של ויזל לחיי האמנות בעיר והודיעה כי תמצא הדרך הראויה להנציח את זכרה.

פתיחת התערוכה צילום: פבל טוצינסקי ל-odrey

 

במעמד הפתיחה שנכחו בו בין השאר, עו"ד אלי נכט- חבר מועצת העיר,יו"ר תאגיד יובלים והממונה על תרבות העולים,אורן טואיל-מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי וגדי אטיאס-יו"ר הועד המנהל של המוזאון הודיע ישראל מקוב על הענקת פרס כספי נכבד לאמנ/ית שיציגו תערוכת יחיד ראשונה במוזיאון באשדוד.

מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד. כרטיס כניסה למוזיאון: 30 ₪ (תושבי חוץ); 25 ₪ (תושבי אשדוד); 15 ₪ (גימלאים).למידע והזמנות: 08-8545180/1  .שעות פעילות המוזיאוןימים א', ב', ד', ה': 16:00 – 9:00 יום ג':  20:00 – 9:00, יום ו', שבת : 13:30 – 10:30 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר