מוצ"ש צילום: יח"צ

להקת מוצ"ש בהופעת אנפלאגד ייחודית

לאחר מופעיהם של להקת 'יוניסון', אדיר כוכבי והשורשים ואיליה סאנשיין מגיע תורה של  להקת מוצ''ש  בסדרת 'משלנו'- מופעים של  מוזיקאים מאשדוד. מתי? 20.2 20:30 במרכז מונארט

פורסם בתאריך: 12.2.19 22:26

     

בין שלל אירועי התרבות בעיר המאפשרים לכל תושבי העיר היצע נרחב לבילוי פנאי איכותי  כדאי להכיר את היוצרים המקומיים: רונן הרוניאן- מוזיקאי אשדודי, מנהל חדר החזרות של 'בטא'- מרכז המוזיקה לנוער ולצעירים  בעיר והמפיק המוזיקלי של  סדרת המופעים 'משלנו', מנחה חבורות זמר והרכבים צעירים, מפיק מוזיקלי ומנגן על כלים רבים. רונן גם שותף להרכב 'הגרוב-בנד' עם אייל פרץ , חבר בהרכב 'יוניסון' ,שמופעה שהציג את יצירות אלבום הבכורה פתח את סדרת המופעים  'משלנו' מספר לנו: "כחלק מתפישה מערכתית ומתוך הבנה כי יש לעודד יוצרים ויצירה מקומית החברה העירונית מפיקה זו השנה הרביעית סדרת מופעים ,שנועדה לחשוף מוזיקאים והרכבים בפני הקהל הרחב".

כאמור, לאחר מופעיהם של להקת 'יוניסון', אדיר כוכבי והשורשים ואיליה סאנשיין מגיע תורה של  להקת מוצ"ש  בהופעת אנפלאגד ייחודית, חדשה וחד פעמית על טהרת הרוק הישראלי והלועזי של שנות ה-80 וה-90. חברי להקת מוצ"ש  הלא הם שחר אשרת(סולן ואקוסטית), שגיא כנפו( גיטרה חשמלית), אלי מוסקוביץ(גיטרה חשמלית) , דתו שלום(גיטרה בס)ויניב בן שבת  על התופים אומרים: "אנחנו בהכנות למופע חדש ואקוסטי במונארט, שישלב את הרוק הישראלי וגם הלועזי והרבה גראנג' בביצועים ועיבודים חדשים שטרם נשמעו לכל הלהיטים הגדולים משני עשורים מלאים במוסיקה מדהימה." מוצ"ש מרבה להופיע ברחבי הארץ ויוצרת לה אט אט קהל מעריצים האוהב את סגנונה הייחודי של מופעי רוק עם חשמל באוויר. זכורים הופעותיה בפסטיבל הבירה באשדוד ובחיפה ובפסטיבל 'אוקטוברפסט' בתל אביב.

מוצ"ש צילום: יח"צ

את להקת מוצ"ש הופעת אנפלאגד ייחודית, חדשה וחד פעמית על טהרת הרוק הישראלי והלועזי של שנות ה80 וה90  בביצועים ועיבודים חדשים שטרם נשמעו במופע לכל חובבי הז'אנר מכל הגילאים תוכלו לראות ביום רביעי 20.2.19, בשעה 20:30.

מחיר כרטיס:60 ₪, מונארט-מרכז תרבות ,דרך ארץ 8, אשדוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר