ענני סיפור צילום: יח"צ
ענני סיפור צילום: יח"צ

שכונת חיים: הסיפורים של רובע ד'

"סיפורים מהשכונה" - מיזם קהילתי חדש שבו תוכלו לראות ולשמוע את האנשים עם הסיפורים הכי מעניינים. הפעם: על רובע ד'

פורסם בתאריך: 19.12.18 18:33

     

המיזם החברתי-קהילתי 'מה הסיפור שלך?' נערך כחלק מהפעילות של תכנית "מרחב יצירה אשדוד" המקדמת תרבות ואמנות במרחב הציבורי ובקהילה. זאת, במסגרת החברה העירונית לתרבות באשדוד ובתמיכת משרד הנגב, הגליל והפריפריה.

מה הסיפור שלך? הוא פרוייקט מקסים שמטרתו להכיר את העיר והרובע  בו אנו חיים. המיזם בהשראתה של  גיי'ן ג'ייקובס, עיתונאית אמריקאית-קנדית שבספרה הידוע טענה שעל מנת לחוות את קסמה של העיר ולהכירה לעומק יש להכיר את סיפורם של תושבי המקום ולצעוד ברחובותיה של העיר. למיזם שותפים רבים מהרובע ומהעיר: מרכז קהילתי גולדי, המוזאון לתרבות הפלשתית ע"ש קורין ממן, בית הספר מקיף ח', תנועות  הנוער, בתי עסק, בתי כנסת ותושבים ותושבות של רובע ד'.

רובע ד' נוסטלגיה צילום: יח"צ

רובע ד' נוסטלגיה צילום: יח"צ

במהלך חודש דצמבר ייערכו סדנאות ומפגשי יצירה בהן כל אחת ואחד יוכלו למצוא את הדרך לספר את סיפורם האישי באמצעות  מוזיקה, צילום, כתיבה, תיאטרון ועוד.

 

 

 

המיזם מציע רשימת פעילויות מגוונת בהם כל אחד יוכל למצוא תוכן מעניין ולהכיר את רובע ד':

יום שלישי, 25.12, בשעה 16:30: משחקי הרובע וסדנה מוזיקלית וכן מופע של סיפורי הרובע  מאת רועי פדידה וענבל דדון. מיקום: שבט הצופים ברובע ד' .

יום שלישי, 25.12, בשעות 18:00-19:00 בבית הכנסת "בית יצחק כהן אליהו"  :"תפילת יחיד ביחד- זיכרונות מבית הכנסת שלי"- הרב שמעון תורג'מן יספר על עשרים ושמונה שנותיו בבית הכנסת תוך כדי שילוב קטעי תפילה ופיוט במפגש רב דורי בשיתוף מקהלת בי"ס שחר.

יום רביעי 26.12 , בפיצרייה קפה ברבריני, בשעות 17:00- 19:30, 'ענני סיפור' – מיצג אינטראקטיבי מאת מיכל סבירוני ותושבים  ומשחקי הרובע .

18:00 – סיור וסדנת הליכות בהובלת התושבים שאוהבים את רובע ד' תצא מקפה הברבריני

19:00 מופעי ספוקן ומופע מוזיקלי מאת רועי פדידה וענבל דדון.

ביום חמישי 27.12, במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן בשעות 18:00- 20:00 יערך מפגש עם דמותה של גברת "טינה סיידא"- ייעוץ אישי באמצעות ספרי בישול וכלי מטבח* ,תערוכה של ארכאולוגיה פרטית ציבורית של זיכרונות מהמטבח של תושבי הרובע,  משחקי הרובע ,  הצלמניה ,  פנים רבות לרובע דה לה ארטה ,  'ענני סיפור' ,מופע סיפורי רובע ושיחה על זיכרון מוזיקלי מאת רועי פדידה וענבל דדון.

טלפונים לפרטים נוספים: בית אריה קלנג- 08-9221883, מרחב יצירה אשדוד- 08-9173848.הכניסה חופשית וללא תשלום

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר