ארוע במרכז קהילתי 'מעלה' לנשים חרדיות. מימין לשמאל: ציפי נויהוז, לאה דרור ויפוש ברכהן. צילום: יח"צ

"השירים שלנו": הצגה מוזיקלית לקהילה הנשית החרדית

מרכז קהילתי 'מעלה' השיק בחמישי האחרון ארוע לנשים חרדיות בו השתתפו שלוש זמרות חרדיות, 5 נגניות וכאלף נשים ונערות מהמגזר החרדי שהיו בקהל בנושא געגועים לילדות ושמירה על החיים

פורסם בתאריך: 12.12.18 08:56

     

מרכז קהילתי 'מעלה' לאוכלוסייה החרדית ברובע ז' השיק ביום חמישי האחרון אירוע מיוחד ואיכותי לכאלף נשים ונערות מהמגזר החרדי.

"השירים שאהבנו" , הצגה תיאטרלית ומוזיקלית בהפקת פרלה חריטן – מפיקת נחשבת במגזר החרדי מספרת שההצגה היא שזירת סיפורים של געגועים לילדות, לתום, לחמימות משפחתית, לנרות השבת וזמירותיה, בשילוב שירים של פעם לצד שירים חדשים.

האירוע הופק בסטנדרטים גבוהים ביותר: שלוש זמרות חרדיות: יפוש ברכהן, ציפי נייהוז ולאה דרור, בליווי מוזיקלי בהרכב של 5 נגניות עם המנצחת, אלישבע אבר. השחקנית יהודית ליזרוביץ שיחקה את תפקיד הבוגרת המתגעגעת לילדותה לצד ילדה קטנה שגילמה את תפקיד הבוגרת בעברה- בילדותה.

עוד באירוע, התייחסו לשמירה על החיים ובשיתוף המטה העירוני לבטיחות בדרכים בראשותה של אילנית אלימלך והנציג החרדי הרב אלחנן פרידמן, הקרינו סרטון חדש בשם "באחריותי" המביא את סיפורו של א. טייכמן תושב רובע ז', שנחבל קשות לאחר תאונת אופניים ללא קסדה וכן הוסרטו סיטואציות מסכנות חיים, כאשר המסר הוא שמירה על כללי זהירות בדרכים והאחריות ההורית על אכיפתה.

לצד המסר הנוקב שהעלו, כל משתתפת קיבלה קסדה באדיבות הרלבד ואיחוד הצלה.
המופע לווה בתפאורה מינימליסטית אך אלגנטית ובתפאורת מולטימדיה מרהיבה על מסכי לד ענקיים ונערך בשיתוף קול ברמה, מכבי שרותי בריאות והמטה העירוני לבטיחות בדרכים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר