יום הקולנוע הבינלאומי צילום: יח"צ גלובוס מקס

יום הקולנוע הבינלאומי: חגיגת סרטים ב-10 שקלים

יום הקולנוע הבינלאומי מציע סרטים בעשרה שקלים- חמישי הקרוב

פורסם בתאריך: 20.11.18 22:39

     

יום הקולנוע הבינלאומי מגיע ביום חמישי, 22.11, ובו לוקחים חלק כ-45 בתי קולנוע ברחבי הארץ, ביניהם בית הקולנוע באשדוד בקניון סי-מול.
תמורת 10 שקלים בלבד לכרטיס רגיל ו-14 שקלים לרכישת כרטיס תלת מימד הקהל הרחב יכול להנות מהיצע סרטים רחב, החל מ"רפסודיה בוהמית" וכלה ב"רובין הוד".
נציין שלמעוניינים לבחור בדרך האינטרנטית כדי לשריין מקומות באולמות הקולנוע, יש לדעת כי מדובר בתוספת עמלה של ארבעה שקלים לכל כרטיס, אך מדובר עדיין במחירים נוחים לכיס.

זוהי רשימת הסרטים המוצעים שתוכלו לראות ביום הקולנוע הבינלאומי באשדוד:

מפצח האגוזים וארבע הממלכות

רפסודיה בוהמית

ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2– עם אפשרות לצפייה תלת מימדית (3D)
סרט קומדיה בהנפשה ממוחשבת של דיסני על ראלף, שמשאיר מאחור את מתחם משחקי המחשב של ליטבק ויוצא אל העולם הבלתי ידוע והמרתק של האינטרנט. ראלף- הנבל של משחק המחשב (בקולו של ג'ון סי ריילי) וחברתו התקולה ונלופי וון שוויץ (בקולה של שרה סילברמן) חייבים לסכן את הכל על מנת לסייר במרחב הגדול של האינטרנט, בחיפוש אחר חלקי חילוף להצלת משחק המחשב של ונלופי, שוגר ראש. כשהם שקועים בצרות מעל הראש, ראלף וונלופי נשענים על אזרחי האינטרנט על מנת לנווט את דרכם ונעזרים בין היתר ב"יססס", יזם האתרים ובעל האלגוריתם של האתר מכתיב הטרנדים- "באז- טיוב".

הגרינץ'
מגולל את סיפורה של העיירה הדמיונית מישהוויל, בה כל התושבים מתכוננים בהתרגשות לחג המולד. רק מר גרינץ' הידוע לשמצה, אשר מתגורר בבדידות באחוזתו שבקצה הכפר עם כלבו הנאמן מקס, זומם להרוס לכולם את החג ומחליט לגנוב לתושבים את החג. לרע מזלו, בעוד הגרינץ' עובר בבתי העיירה וגונב את מתנות התושבים והקישוטים הוא נתקל בילדה הקטנה סינדי-לו, אשר מרחיבה את ליבו בתמימותה ומזכירה לו כי ניתן לחגוג את החג גם ללא הקישוטים והמתנות ומה שחשוב הם האנשים סביבנו. 

אלמנות
סיפורן של ארבע נשים משיקגו שאינן מכירות האחת את השנייה ומגיעות מרקעים שונים אך הן מוצאות עצמן באותה הסירה כאשר ארבעת בעליהן נהרגו כשניסו לבצע שוד כושל. הן נותרות אלמנות, כאשר החוט היחידי המקשר ביניהן הוא החוב שהותירו להן בעליהן כתוצאה ממעשיהם הבלתי חוקיים. כעת ארבעתן מחליטות לקחת את גורלן בידיהן.

הנערה ברשת העכביש


בנוסף, יש את קריד 2, מ
פלצות בשלג, חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד, סיפור אחר, חכם בלילה, לצוד את האויב וכן, רובין הוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר