מתוך עטיפת הספר
מתוך עטיפת הספר

הסודות הכמוסים של בטי

הספר החדש שכתבה בטי נעים מגן יבנה עשיר בתיאורים מיניים. לדברי המחברת, כל קשר בין הספר למציאות הוא לאו דווקא מקרי בהחלט ומתקשר לדמויות שעזרה להן בתור מנטורית

פורסם בתאריך: 23.8.18 14:45

     

בטי נעים‫, תושבת גן יבנה בת 46, אימא לארבעה, בעלת תואר שני בלימודי היסטוריה וחינוך, נטורופטית מוסמכת ומנטורית ליצירת שינוי חשיבה ותודעה‫. כחלק מהיותה מנטורית, לפני כשנה וחצי היא הוציאה לאור את הספר הראשון שלה ״הכול אפשרי בקלות ובפשטות״ – מדריך להעצמה עצמית.

בחודש שעבר הוציאה לאור את ספרה השני "הסודות שלה", שדווקא נמצא בז'אנר הרומן הארוטי.

איך הגעת ממדריך להעצמה עצמית לספר ארוטי?

“זה קרה בלי שום תכנון, קיבלתי את השם של הספר תוך כדי הכתיבה והתפלאתי מחדש איך הדברים יוצאים ממני, הבנתי שיש פה קול שמדבר ושצריך לתת לו ביטוי, קול שיכול לדבר להמון נשים. תיארתי לעצמי שכל אחת תמצא קול שילווה אותה תוך כדי הספר. בניגוד לפעמים אחרות בחיים שלי, בהן אני עוצרת עצמי מלכתוב דברים בלי תכנון מוקדם, נתתי לזה לצאת”.

בסגנון הכתיבה של “50 גוונים של אפור”?

“אני לא חושבת שאפשר להשוות. אמנם השפה כתובה בסגנון מאוד פשוט, אבל הארוטיקה היא יותר מציאותית, כזו שמתקיימת בתוך מערכת היחסים”.

בטי נעים

בטי נעים

תני לי טעימה קטנה מהספר.

“הספר מבוסס על שתי דמויות עיקריות והדמות שלי, של בטי. כל הסיפור מתנהל בתוך קליניקה אל מול גבר ואישה שסובבים על ציר היחסים והמין. הדמות שלי יושבת בקליניקה הטיפולית שלה ושומעת סיפורים, ומול עיניה עולות תמונות מעולמות לא מוכרים, מחיים של אחרים. סודות נחשפים, מסכות מורדות… והכול מתנקז בסופו של דבר לנושא אחד: יחסים. יש שם קשיים שאנשים עוברים בחיים ומשחקים בין המקום של האהבה לבין הנורמות שמלוות אותנו”.

תתני לנו ציטוט נבחר מהספר?

“הוא לקח אותי ביד והוביל אותי לאחד החדרים הפנויים שבדירה. החדר היה אפלולי, הייתה בו מיטה זוגית עם מצעים אדום—לבן, הייתה מוסיקה רגועה בחדר, ריח של לבנדר, ריח ממכר כזה… האור הקטן שהיה בחדר הגיע מהנרות שהיו דלוקים. הרגשתי כאילו שאני חלק מסרט אהבה טוב. שוקי ניגש אלי, התקרב, הצמיד את גופי לגופו והתחיל לגעת בי… הוא ליטף אותי ועבר על כל חלק בגופי. המגע שלו היה עדין וחזק באותה המידה, אהבתי את זה. אהבתי את האחיזה שלו… הוא ידע בדיוק מה לעשות איתי ובאיזו עוצמה לגעת בי, לנשק אותי… ‘אפשר להוריד לך את החולצה?’ ‘בטח שאתה יכול’… צרחתי לעצמי בקול שרק אני שמעתי. הוא הוריד את החולצה ומיד אחריה ירדה החזיה. החזה שלי עמד באופן מושלם, הפטמות שלי הזדקרו מרוב התרגשות”

 

הספר מתקשר לחיים האישיים שלך?

“זה לא קשור לחיים הפרטיים שלי, אבל זה כן קשור לסיפורים שטיפלתי בהם. הספר הוא בעצם רומן עם נגיעות ארוטיות המבוסס על מאות שיחות שלי עם מטופלים שונים במרוצת השנים האחרונות. מסקנה שהגעתי אליה בטיפול היא שלא משנה מי מגיע אליי, אני צריכה לראות את כל חלקי הפאזל מתחברים. למדתי דרך הספר הזה שצריך המון סבלנות ולהיות מתואם עם הקצב של המטופל. איילת לדוגמה, דמות בספר, באה אליי בסערה ואומרת לי, 'את צריכה להקשיב לכל הסיפור'. היא מושכת אותי באף, ומספרת לי דברים שמשאירים אותי כמטפלת עם הלשון בחוץ. כשבסופו של דבר היה לי הרבה יותר קל להבין ולהתחבר לכל מה שעברה”.

נעים מספרת שהיא מקבלת בעיקר ביקורות חיוביות מנשים, ושמה לב שיש גם תגובות מגברים על ההזדהות עם הצד הגברי בספר.

“אני בימים אלו כותבת ספר שנקרא ‘הסודות שלו’, יש תזכורת לדמויות מהספר הנוכחי, אבל הם הפעם יהיו דמויות משניות ויפנו את הבמה לדמויות אחרות, מאמינה שבסוף תהיה הצטלבות בסיפורים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר