עידו בי צוקי יחצ

מוכנים לזה? המסיבה הכי גדולה באשדוד

די.ג'י סקאזי, מהגדולים בתחומו בעולם ויקיר המסיבות של אשדוד, הצמד איב אנד ליר והזמר איתי לוי במסיבות בקצב אורבני ובראש צעיר.

פורסם בתאריך: 14.8.18 14:05

     

בעיריית אשדוד, ובמחלקת הנוער בחברה העירונית לתרבות ופנאי, כמו גם במועצת התלמידים והנוער העירונית, בשיתוף "עיר הילדים והנוער" במנהל חברה ונוער של משרד החינוך כנראה מקשיבים למה שהנוער בעיר באמת צריך, והכינו להם קיץ מלא בסמינרים, מפגשים חברתיים סביב נושאי אקטואליה וערכים ,טיולים ,מחנות, לילות לבנים במרכזים הקהילתיים וכמובן מסיבות והופעות .

סקאזי

את תכנית הקיץ בנו בשיתוף מועצת התלמידים והנוער העירונית, שערכו סקר עם בני הנוער, את מי הם באמת היום רוצים לראות בעיר, ואילו פעילויות הכי מעניינות אותם בתקופת הקיץ.

איב אנד ליר

לאחר שריקת הפתיחה החגיגית של אירועי הקיץ לנוער שהחלה במסיבת "ROOF TOP" איכותית, על האלבום לרגל חגיגיות השקה מופעי מסדרת אחד -ישי ריבו במשכן לאמנויות הבמה , מופע של גג הסוואט סטארהחדש הצמד אפ עם מני עוזרי, יוסי גבני ו-מרתון סטנד באותו המקום (המשכן לאמנויות הבמה) ומופע 'אפור שטח' הקורע 'דיבוב מצחיק' תגיעה השעה למסיבה הגדולה: המסיבה הכי גדולה בעיר צפויה במתחם צעירים ברחוב מרטין בובר ביום שני, 20.8 החל מהשעה 19:00 עם הצמד איב אנד ליר והזמר איתי לוי.

קיץ אשדוד 2018

יום למחרת 21.8, החל מהשעה 19:00 ובאותו המקום יעלו לבמה עידו בי צוקי (באנגלית: Ido B Zooki) הרכב היפ הופ, הארדסטייל, טראנס ומוזיקה אתנית מתל אביב, והוא כולל את עידו בן דב (Ido B) וצוק אלגזי (Zooki), שניהם מפיקים, פרפורמרים, זמרים, פזמונואים ודי-ג'יים אשר גדלו במודיעין.

 

 

כמו כן יופיע הזמר מוטי טקה, דיג'י ג'ובי – על הבמה ג'ובי הוא הדבק בין הקהל לאמנים כ-MC היחיד בישראל הוא מביא את חו"ל באמצעות יכולת הנחיה המצוינות שלו, השליטה בקהל וניהול הערב, תכונות אלו הביאו אותו לקדמת הבמה לשמש כמנהל האמנותי בהופעות רבות עם טובי האומנים של ישראל וכמובן די.ג'י סקאזי, מהגדולים בתחומו בעולם ויקיר המסיבות של אשדוד, שייתן בראש בקצב אורבני. מחיר כניסה 10 ₪ בלבד לכל אירוע.

מכירת כרטיסים: בימים ראשון-חמישי במקומות הבאים, בין השעות 18:00-10:00 במרכז העירוני לנוער, שד' וייצמן 18, טל':8521114-08,בשעות 20:00-14:00 בדוכן 'קיץ אשדוד לנוער' ,קניון סימול, שער העיר (מול דל-פסטו). רוצים להתעדכן? מידע בדף הפייסבוק "קיץ שכולו נוער".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר