100% אשדוד

מוסיקה בקלנג – פסטיבל על טהרת 100% תוצרת אשדוד

מה קורה כש-20 מוזיקאים אשדודים נפגשים בחדר חזרות למופע משותף? תצטרכו להמתין בסבלנות ולגלות!

פורסם בתאריך: 6.8.18 23:33

     

מוסיקה בקלנג – פרויקט חדש וייחודי,  בסימן – 100% יצירה מקורית אשדודית. ליין ההופעות "מוזיקה בקלנג", בניהולו האמנותי של שלום תשובה, פותח עונה חדשה עם מיטב האמנים בארץ ואקורד הפתיחה יהיה, לא פחות ולא יותר, בהשתתפותם של מיטב המוזיקאים היוצרים באשדוד. במהלך השבועות האחרונים, גויסו 20 מוזיקאים יוצרים מאשדוד להפקה משותפת של מופע הכולל יצירות מקוריות המביאות לידי ביטוי את מגוון הז'אנרים שרק תוכלו לדמיין!


מדובר על מוזיקאים מהשורה הראשונה שאת חלקם כנראה כבר פגשתם בתכניות טלוויזיה שונות, מופעים ברחבי העיר ואפילו על הבמות הגדולות בארץ. מפופ, דרך רוקנ'רול ומוזיקת ראפ, ועד למוזיקה תימנית אתנית במקצבים ייחודיים שיבואו לידי ביטוי במיוחד במופע המשותף – '100% יצירה מקורית', וכל זאת, על במה אחת- רק דמיינו לעצמכם את זה ! 

 אדיר כוכבי, מוזיקאי יוצר ומפיק בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בארץ ובעולם, ינהיג, ינהל ויפיק את המופע הייחודי המשלב, בין ובתוך השירים, מגוון תרבותי עשיר חוצה יבשות וזמנים, המביא לידי ביטוי את אמנותו ויצירתו של כל מוזיקאי ומוזיקאית שישתתפו וייקחו בו חלק. אדיר כוכבי, מוזיקאי, חצוצרן, מעבד, מלחין ומפיק הפועל כבר למעלה מ 25 שנה. בוגר האקדמיה למוסיקה של אמסטרדם, ניגן עם אמנים והרכבים מובילים באירופה, אמריקה ובישראל.

אדיר כוכבי: צילום אבי רוקח

האירוע יתקיים במסגרת וכחלק מהתפיסה הכוללת של העצמת אמני אשדוד, תוך גיבוש קהילת אמנים יוצרת אשר תטביע חותמה על סדר היום התרבותי באשדוד ומחוצה לה.

בואו להכיר את היוצרים המקומיים שישתתפו באירוע:

אייל פרץ, זמר הנשמה מאשדוד, בנשמתו מחובר למוסיקת הסול באופן רוחני דתי זמר הנשמה מאשדוד – מופיע כבר מזה 16 שנים, לאייל גוון קול עבה מחוספס ועצמתי, וכשתשמעו אותו שר בליווי גיטרות בקצב הבלוז, תוך רגע תמצאו את עצמכם אי שם בשנות ה-60 לוקחים חלק בשינוי שהביאו איתם שנים אלו.

אייל פרץ – סול מן

איליה סאנשיין, ראפר אשדודי, מוזיקאי יוצר ומפיק. בדרכו הייחודית מעביר מסרים דרך שיריו על המסע להצלחה, בעיקר מתוך חוויה אישית, נולד ברוסיה, עלה לארץ ביחד עם הוריו בגיל שנתיים וכיום חולם להוכיח לעולם שאמונה והתמדה יובילו להצלחה.

איליה סאנשיין – קרדיט – אריק סימנטוב

אלכס רזניקוביץ, גיטריסט מלחין, יוצר ומפיק. אלכס מייסד ומנהל אמנותי של להקת "בריאוס" האירית. איש השנה 2004 לתחום תרבות ,הופיע במגוון פסטיבלים בארץ ובחו״ל והתארח בתחנות רדיו וטלוויזיה שונות. מלחין ומפיק, מלמד ומנהל מחלקה למוסיקה רב תחומית בקונסרבטוריון העירוני 'אקדמא' אשדוד.

אסף קורנברג , יליד אשדוד,  בן 41 נשוי ואבא לארבעה ילדים , דור שני למתופפים -בנו של ישראל קורנברג , גדל בקונסרבטוריון 'אקדמא' מגיל 6 עד גיל 21 , ניגן עם מיטב האמנים בארץ , ממקימי להקת ״ בוראן״ מאז שנת 2000 . רכז ארצי של תכניות כלי ההקשה במערכת החינוך היסודי , בעל סטודיו פרטי ללימוד תופים וכלי הקשה באשדוד.

חנה גור, האלבום הראשון מכיל שירים פרי עטה וכותבים נוספים כמו יוסי גיספן, מיקיאגי, שי פרץ ואסף סבג שמתוכו שוחררו הסינגלים "מיניאפוליס" – שזכה להיות שיר השבוע ברשת ג', "עכשיו" – שהתקבל באהדה. חנה מביאה אנרגיות מרגשות וסוחפות כאחד למופע מלהיב הכולל שירים מאלבום הבכורה, שירים חדשים מהאלבום שבדרך ולא שוכחת לפלפל עם שירי קאברים אהובים מכל הזמנים.

חנה גור: יח"צ

 

חני טל, זמרת יוצרת בת 30 מאשדוד, חני התחילה לעסוק מקצועית במוזיקה לפני כמעט עשור, זכתה במקום ראשון בתחרות 'אורנג' ווייס' )במסגרתה הופיעה לצד גדולי האמנים כמו ברי סחרוף ושלומי שבת. מאז, הוציאה סינגלים בארץ ובחו"ל, ממשיכה להופיע על במות – קטנות וגדולות, עם חומרים מקוריים וקאברים נוסטלגיים כסולנית להקת 'יוניסון' העתידה לשחרר את אלבומה הראשון בקרוב.

 

חני טל – קרדיט – אור שושן

ג'וזף אברג'ל ,יליד אשדוד 100%.תחילת המסע המוזיקלי החל בעירו עוד בהיותו נער שוחר מוסיקה שחורה, רגאיי ומוסיקה אפריקאית. עם זאת, לאחר מעברו לתל אביב שם החל את לימודי בתחום המוסיקה כנגן כלי הקשה. ב2001 עבר לגור באפריקה ותר במדינותיה , ניגן וליווה מגוון להקות מהשורה הראשונה בקייפטאון , לאחר מכן, חזר למקורות עירו האהובה אשדוד להעניק לה ממיטב כישורי ואהבתו המוזיקלית.

ג'וזף אברג'יל: יח"צ

ליז ממן, נכדתו של האמן ומייסד התזמורת האנדלוסית – סמי אלמגריבי ז"ל ובתו היחידה של המתופף שהיה מראשוני מתיישבי אשדוד – אלברט פרץ ז"ל. ליז ממן זמרת יוצרת ומלחינה שרה משחר נעוריה. הייתה סולנית תזמורת הבוסתנאים לכמה שנים והופיעה עמם על מיטב הבמות בארץ. כמו גם הופיעה עם התזמורות האנדלוסית אשקלון ואשדוד.  בימים אלה ליז מוציאה את דיסק הראשון שלה "סוכר מלוח" שהוא ייחודי. נועז. אישי ונשי אשר שם לו לדגל טקסטים ולחנים ברמה גבוהה.

דניאל אמסלם , זמר/יוצר/מפיק בתחום האינדי הבינלאומי, כשבזמנים אלו הינו מתמקד בפרויקט הסולו המסקרן שלו העונה לשם 'אמסלם'(איך לא ?) בדרך לאלבום בכורה ומופע לופר ייחודי . ניר טייב, אמן רב תחומי, יליד אשדוד. בוגר הקונסרבטוריון העירוני ולימודים גבוהים למוזיקה ומחול ע"ש רובין בירושלים, מופיע עם טובי האמנים בארץ ויוצר במגוון סגנונות כולל יצירת פסי קול למופעי מחול, תאטרון ולסרטי קולנוע שי סול , נולדה וגדלה באשדוד, מגיל 16 הופיעה באירועים עירוניים, במות פתוחות וכל הזדמנות בעיר ומחוצה. לאחר השתתפות בתכנית ״הכוכב הבא״ יצרה סול את אלבום הבכורה שלה ״יש אור״ ובו 11 שירים מקוריים שכתבה והלחינה. נחשבת כיוצרת מבטיחה עם כשרון יוצא דופן בעולם המוזיקה בישראל.

שרון בוני, יליד אשדוד זמר רגאיי עם קול שחור ועמוק שלרגעים נדמה לשומעים שהוא לא מקומי משום שגם המבטא שלו משכנע ונשמע כאילו. שרון גדל בג'מייקה, הופיע רבות על במות באשדוד ובמרכז לדעת רבים נחשב כזמר הרגאיי הטוב בארץ.

דוד (דתו) שלום, נגן בס, נולד בשנת 1977 בברית המועצות. בוגר הקונסרבטוריון העירוני 'אקדמא', התזמורת הנוער של אשדוד ובית ספר רימון לגאז ולמוזיקה בת זמננו. כיום פעיל בכמה הרכבים וכן מלמד מוסיקה. נשוי ואב לשניים.

רונן הרוניאן , בן 36 מנהל 'בטא מוזיקה' – מרכז המוזיקה לצעירים בעיר אשדוד. בסיסט , מעבד ומפיק מוזיקלי , מדריך מוזיקה לנוער בסיכון ולאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, מנגן למנהל מוזיקלית את להקת 'יוניסון' מאשדוד . קרן בן נעים, בת 21, כותבת מלחינה, מנגנת בגיטרה שרה סגנון פולק אקוסטי ושקט, שירים אישיים.

 

מרק ז׳לקובסקי, בן 28, רווק, מלחין, פסנתרן ומעבד מוזיקלי בעל תואר ראשון ביצירה רב תחומית באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. יליד אוקראינה ומגיל 6 תושב אשדוד. ניגן במיטב ההפקות והמופעים בארץ כתב מוזיקה ועיבודים שבוצעו על ידי תזמורות והרכבים גדולים, חבר בסגל המורים של קונסרבטוריון 'אקדמא' אשדוד, מלמד פסנתר רב תחומי והלחנה.

רונן הרוניאן,(36), מוזיקאי אשדודי, מנהל חדר החזרות של 'בטא'- מרכז המוזיקה לנוער ולצעירים  בעיר הפיק מוזיקלית במסגרת סדרת 'מוזיקה בקלנג' את המופע האחרון בליין המופעים השני בשם "גשם אחרון" בו הופיעו שישה אמנים יוצרים צעירים, בני העיר אשדוד שקיימו, חלקם לראשונה מופעי בכורה לשירים מקוריים שכתבו והלחינו, הפיק מוזיקלית את המופע 'ישראלי וחצי' בו יוצרים צעירים הופיעו בשירים מקוריים שנכתבו בהשראת התערוכה 'זמר בודד הוא הלב'. מנחה חבורות זמר והרכבים צעירים, מפיק מוזיקלי ומנגן על כלים רבים אך בעיקר על גיטרה בס , שותף להרכב 'הגרוב-בנד' עם אייל פרץ , חבר בהרכב 'יוניסון' שעומד לצאת עם אלבום בכורה בקרוב.

יניב נחמני ,(40), מוזיקאי, יוצר ומבצע ומייסדו של 'גנאווה דה חביב'- הרכב מוזיקלי בהשראה של מוסיקת ה“גנאווה” שמגיעה ממרכז וצפון אפריקה. צליל ישן שמאופיין בכלים מסורתיים ועתיקים. שירה בקולות ומנטרות מתגברות הן חלק משמעותי ביצירה הזאת והן מצטרפות למקצבים ייחודיים למדבר הסהרה ולאפריקה בכלל. בנגיעות בלוז, דרך הברברים במרוקו ועד לקלסיקות מרוקאיות מבית. נחמני עובד בימים אלו עם פטריק סבג, מפיק מוזיקלי מהבולטים בארץ אף הוא בן אשדוד.

שלום תשובה, מנהל אמנותי של את הפרויקט "מוזיקה בקלנג" המתקיים במסגרת הפעילות של "החברה העירונית לתרבות הפנאי , עומד בראש הרכב מוזיקלי ' יוצר ועובד מגיל 20 עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל, ביניהם: מאיר בנאי ז"ל, אלי מאירי ותמנע ברואור.

 

אם לא הספיק לכם כל זה, האירוע יתקיים בשיתוף המיזם החברתי "יש לי לב אשדודי" – מה שאומר, שמכל כרטיס שתרכשו, ייתרמו 10 ₪ לטובת רכישת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת באשדוד, לכבוד ערב ראש השנה- בואו ליהנות מערב שכולו יצירה אשדודית מקורית. 100% מקורי, יום חמישי 6.9.18 בשעה 21:00, בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד. מכירה דרך אפליקציית אשדודית 50 ₪ ,מכירה מוקדמת 55 ₪ ביום האירוע 65 ₪, לפרטים ולרכישה: 08-9221883

.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר