מתוך התערורכה קו האופק של אלינור

היום: פתיחת התערוכה "קו האופק"

פורסם בתאריך: 17.7.18 13:02

     

היום, בבית אריה קלנג, פתיחת התערוכה: "קו האופק" – מרחב התרחשות אמנותי עשיר ומסתורי בתערוכת יחיד של האמנית אלינור ברודסקי.

אלינור ברודסקי, ציירת וחברה באגודת אמני אשדוד נולדה באוקראינה ובשנת 1990 עלתה לישראל וכיום מתגוררת באשדוד. אלינור בוגרת האוניברסיטה של אורל, בעלת תואר שני באומנות וגרפיקה. היא מציגה באופן פעיל בתערוכות רבות בישראל ובחו"ל. עבודותיה נמצאות באוספים פרטיים של אוצרים ומוזיאונים בישראל, ארה"ב, אנגליה, שוויץ, רוסיה, אוקראינה, קזחסטן,  קנדה, אוסטרליה ומדינות נוספות בעולם. כמו כן באוסף הספרייה לאומנות בניו יורק ובאוסף מוזיאון Mora לאומנות רוסית בניו ג'רזי.

 

שלמה פרמן, אוצר התערוכה ויו"ר אגודת אמני אשדוד מספר: "האמנית אלינור ברודסקי מנסה בתערוכתה לסמן את קו האופק של אמנותה כקו המחשבה בו נראה הדמיון והמציאות נוגעים זה בזה. אלינור בונה את נדבכי ציוריה בשכבות של חומר וצבע והופכת את בד הציור למרחב התרחשות אמנותי עשיר ומסתורי. שפת הגוף של הדמויות המרכיבות את הקומפוזיציות יחד עם האלמנטים של צורות וסימבוליים נותנות פרשנות רומנטית ומכוונת ליצירותיה.

ההשראה לעבודותיה מגיעה מתוך עולמה הפנימי העשיר של האמנית אשר בהשפעה מודליאנית ובסגנונן האישי והייחודי, יוצרת אווירה המאפשרת הצצה לעולמה היצירתי והחוויתי שלה. יצירתה היא אמנות בה המציאות והדמיון משולבים יחדיו. היא  פורסת לפני הצופים בכישרון רב את מהות יצירותיה כסוד נסתר המחכה לגילוי. בהתבוננות מעמיקה מעבר לשכבות הצבע תמיד מתגלה הרמז המכוון את המבקר אל מחשבותיה של היוצרת".

פתיחת התערוכה: "קו האופק". יום שלישי, 17.07.2018, בשעה 18.00, בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר