מרתון פסנתר אקדמא 2018 צילום: פוש אפ גירלס
מרתון פסנתר אקדמא 2018 צילום: פוש אפ גירלס

מרתון פסנתר כבר עשיתם?

בקונסרבטוריון העירוני אקדמא אירחו מרתון פסנתר שנמשך ארבעה ימים ובו השתתפו 140 תלמידי המחלקה. לקינוח: קונצרט חגיגי עם שני פסנתרי כנף

פורסם בתאריך: 4.7.18 23:07

     

 

כמידי שנה התקיים בקונסרבטוריון 'אקדמא' אשדוד מרתון פסנתר במשך ארבעה ימים בו לקחו חלק כ- 140 תלמידי המחלקה ובסופו קונצרט חגיגי עם שני פסנתרי כנף מרשימים על במת אודיטוריום מונארט

כמו כל שנה בסוף חודש יוני נערך מרתון פסנתר בו לקחו חלק נכבד מתלמידי מחלקת הפסנתר של 'אקדמא'. כמעט כל התלמידים המנגנים השתתפו להוציא המבוגרים והקטנטנים, ועלו זה באחר זה, במשך ארבעה ימים לנגן אלו מול המורים, ההורים והקהל הנרגש.

מורה ותלמיד על שני פסנתרים. צילום: פוש אפ גירלס

מורה ותלמיד על שני פסנתרים. צילום: פוש אפ גירלס

המרתון מיועד לכל תלמידי המחלקה בקונסרבטוריון ומאפשר להם הזדמנות להיחשף ולצבור ניסיון במופע מול הקהל הרחב, חובבי המוזיקה. מטרת המרתון היא חלק מסדרת פרויקטים וביניהם התחרות הארצית "פסנתר לתמיד" שמטרתה לקדם, לשפר ולהפגין את רמתם של הכישרונות הצעירים ללא תחרות, באירוע מהנה אשר מסכם את העשייה השנתית באווירה חברתית, נעימה המתמקדת בהתנהלות תומכת.

יאנינה קודליק, מנהלת אקדמא היא גם המנהלת האמנותית של מחלקת הפסנתר ובעצמה פסנתרנית מהשורה הראשונה. במשך השבוע נגנו תלמידי אקדמא ואירוע השיא היה קונצרט הסיום לשנה זו שנמשך קצת יותר משעה בו השתדלו לתת במה לכמה שיותר פסנתרנים על הבמה.

בזה אחר זה עלו התלמידים והתלמידות המקסימים אשר ניגנו כל אחד בנפרד, לאחר מכן עלו גם בנגינה בזוגות, חלקם עלו עם המורים שלהם וגם ניחנה להם הפתעה – ארבעה בוגרים שסיימו בהצלחה בקונסבטוריון אקדמא הגיעו במיוחד וכיבדו בנוכחותם ואף ניגנו ארבעתם יחד על פסנתר אחד.

הבוגרים מפתיעים בשמונה ידיים צילום: פוש אפ גירלס

הבוגרים מפתיעים בשמונה ידיים. צילום: פוש אפ גירלס

לאחר הקונצרט נערך טקס חלוקת תעודות ושי לבוגרים. קודליק הזמינה כל אחד מהמורים אשר הזמינו כל אחד ואחת מהתלמידים שלהם. לכל המורים ניתנו זרי פרחים וכן גם לתלמידים שסיימו את הבגרות בפסנתר השנה בהצלחה ואוטוטו ממשיכים לגיוס בצה"ל. קודליק וצוות המורים המסור איחלו להם בהצלחה ואמרו כי יהיו שמחים לראותם שוב.

מנהלת אקדמא יאנינה קודליק. צילום: פוש אפ גירלס

מנהלת אקדמא יאנינה קודליק. צילום: פוש אפ גירלס

זה הזמן להודות על ההתמדה לכל המורים במחלקת הפסנתר של אקדמא:
המורה אלה גוטליב, המורה דיאנה וילפרנד, המורה גנאדי גורין, המורה רוזה מזור, המורה ורד טוברובסקי, המורה בלה פלדמן, המורה איגור וליצקי, המורה יעל בלוך, המורה רחל פרלמן והמורה לינה פסטרנק.

להרשמה לשנת הלימודים החדשה ולפרטים נוספים חייגו: 08-8545135/9

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר