קרדיט EPS

סטאנדאפ עם נשמה: סרטן זה לא צחוק

יש לנו סיבה אמיתית שתחייכו: בערב יום שני יתקיים ערב סטאנדאפ בפאב האקסנטו כחלק 'מיום מעשים טובים' שכל הכנסתיו קודש ל לעמותת הידידים של בית חולים קפלן - עבור ילדים חולי סרטן

פורסם בתאריך: 7.3.18 17:16

     

ביום שני 12.3 יתקיים בפאב ה"אקסנטו" ערב סטאנד-אפ שארגנו תושבי העיר, כאשר כל ההכנסות – קודש לעמותת הידידים של בית חולים קפלן. העמותה מגייסת כספים לילדים חולי סרטן. 

אלירן גל, ממארגני הערב:"את ליין הסטאנדאפ באקסנטו התחלנו לפני כחודש, ועד כה היו 4 ערבים של סטאנדאפ שכל פעם מצליחים להתעלות על עצמם מחדש. אחת המלצריות של הפאב, אופק גינסבורסקי, הציעה שלכבוד יום המעשים הטובים נעשה שיתוף פעולה עם בית החולים קפלן כשהמטרה היא לגייס כספים לילדים חולי סרטן. בערב הסטאנד-אפ כל הכספים הם קודש ויקדשו למטרה הזו. כל האמנים – מגיעים בהתנדבות מלאה.  מחיר כניסה(תרומה) 40 ש״ח".

במרתון הסטנדאפ ישתתפו שבעה סטנדאפיסטים שיפילו אתכם מצחוק: שגיב פרידמן ("מחוץ לחוק"), דודי ארבלי, עמית רוזנברג, שלמה בייבי בייבי, מתן פרץ, אלירן גל, קאמל אל חלבי ידאג לעשות לנו שמח אחרי כל הצחוק הזה, לא אחר מאשר הדיג׳יי שכבר מזמן הפך למשפחה שלנו – די ג׳יי אמיר אודאי
כל המשתתפים בערב זה מגיעים בתרומה מלאה.

 לאירוע – הקליקו כאן

 

"אנחנו רוצים להודות לאופיר אוזן הבעלים של הפאב שתורם את הפאב למטרה הנעלה הזו, כל כך חשוב שיש סוף סוף במה לאמני סטאנדאפ בעיר אשדוד. זה משהו שלא היה עד עכשיו"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר