DJ עידו מורלי בפעולה. צילום: עיבל רונן

מורל גבוה בקצב הביט (וידאו)

במסיבת פורים הלילה יכולתם לפגוש בעמדת התקלוט את הדי—ג’י האשדודי הצעיר עידו מורלי. הוא אמנם רק בן 22, אבל יש לו מועדון בעיר הגדולה שבו הוא שותף, והקצב שלו כבר עף למרחקים

פורסם בתאריך: 2.3.18 13:41

     

הלילה בקצה שדרת הבילויים של מרטין בובר ותחת כיפת השמים התרחש לו פסטיבל אלקטרוני פורימי לצעירים.

בריאיון שערכה השבוע כתבת "כאן דרום" עם עידו מורלי, די-ג'יי אשדודי שהשתתף באירוע בעמדת התקלוט, הוא סיפר על עצמו ועל מה הולך להיות.

אבל לפני כן טעימה קטנה מהביצועים שלו הלילה באשדוד:

מורלי. צילום: עיבל רונן

הוא רק בן 22, אבל כבר הספיק לנגן במסיבות המדוברות של העיר הגדולה. ולמרות העובדה שלאחרונה הוא עשה רילוקיישן לתל אביב, הוא לגמרי גאה בעיר ילדותו.

“בתל אביב אני לגמרי מזוהה כאשדודי”, אומר מורלי. “כמו די—ג’יים נוספים, משה אבוטבול, מגית קקון וג’וס ואלי, שמובילים בתל אביב וגם מזוהים עם אשדוד”.

עושה קסמים, מגית קקון

ואיך לא? מורלי הוא אשדודי אמיתי, מה שנקרא, בן לאב עובד נמל ואימא שעובדת בחברה העירונית. ובדיוק כמוהם, גם הוא נאמן למקור ולא מסתנוור מעיר האורות.

מורלי: “יש באשדוד חיי לילה. המרטין בובר לגמרי קורה ויש אחלה של קלאבים כמו הפיקסל שעושים עבודה נפלאה”.

את דרכו המקצועית החל כדי—ג’י בפיגל, בנאפופו ובגודה בר לפני כשלוש שנים, ומאז סלל את דרכו ככוכב עולה בסצנת חיי הלילה התוססת של תל אביב, כך שהיום תוכלו למצוא את מורלי הצעיר במועדונים כמו הבוטלג, אלפאבת ובית הפסנתר – בר מיני קלאב בתל אביב שמורלי שותף בו.

אם תשאלו אותו, תגלו שהאהבה למוזיקה החלה לא הרבה אחרי שפשט את חולצת בית הספר עם סמל מקיף ט’: “האהבה לעולם הזה והמטרה שהצבתי סביב התקלוט התחילה בבת אחת כשנכנסתי למסיבה במועדון הבלוק לפני שלוש שנים, וניגנה שם על העמדה הדי—ג’יית ג’ניפר קרדיני. עמדתי ברחבה, בהיתי בה תוך כדי ריקוד, ושני דברים היו ברורים לי: שאני מרגיש בבית בלילה ובמועדונים, ושהמקום שלי הוא למעלה בעמדה”.

למדת תקלוט באופן מקצועי?

“לא למדתי את הנושא בצורה מקצועית, אבל ביליתי שעות על גבי שעות עם חבר טוב, אסף לוי, שלימד אותי את השיעורים הראשונים. התחלתי לעקוב אחרי מגזינים רלוונטיים, ואחרי די—ג’יים שאהבתי. דבר נוסף שכמובן עזר הוא העובדה שסצנת מאחורי הקלעים של הלילה מאוד קהילתית ומטפחת צעירים. בלי אנשים כמו אוריה קלפטר, משה אבוטבול ואחרים שנתנו יד, היה לי מאוד קשה”.

צילום: עיבל רונן

אמרת פעם שאתה מנסה להביא את תל אביב לאשדוד. איך הולך עם זה?

“כן, לגמרי, אני מנסה לעשות את זה. אבל צריך לזכור שזה תהליך לא של יום-יומיים, אבל זה לגמרי יקרה. אני מאמין בזה ולשם כך בעבר עשיתי באשדוד הפקות תחת השם 'מסי-בה', שבהן אירחתי די—ג׳יים מתל אביב עם וייב טוב ואנשים שמחים. היה חגיגה!”

עד כמה הקהל האשדודי שונה מהקהל התל—אביבי?

“אין כל כך שוני בין הקהל האשדוד לקהל התל—אביבי, מה גם שיש גם המון אשדודים שיוצאים לבלות בתל אביב, אז ההבחנה הזו מטושטשת”.

מה הסגנון המוזיקלי שלך? והאם אתה גם יוצר מוזיקה משלך?

“הסגנון שלי נע בין ניו-דיסקו (הדיסקו החדש), סוגה מוזיקלית שהחלה בשנת 2002, לבין האוס. וכן, אני יוצר מוזיקה מקורית. עברתי קורס אצל מאיה דנון, וממש בימים אלו אני עובד על כמה קטעים עם לייבלים שונים. יש למה לחכות”.

 

ובין כל זה אתה הולך להיות בקרוב חלק ממסיבת פורים באשדוד. ספר לנו עליה קצת.

“המסיבה הזו לגמרי מרגשת אותי. הכבוד מגיע לעיריית אשדוד ולארז אדרי, שמפיק את המסיבה הזו ועושה פה צעד מאוד גדול. זה יהיה רייב רציני מאוד שיתחיל בשעות הערב המוקדמות ויימשך עד השעות הקטנות של הלילה במיקום מטורף. אני מחכה לראות את החברים שלי שם, יהיה ק ר נ ב ל“.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר