שבת: הפנינג חוויתי להורים וילדים במתנ"ס דיונה

מי אמר שאין פעילויות בשבת? מופע קרקס, מתנפחים, תקליטן, סדנאות איפור, משחקי חשיבה. 3.3.18 במתנ"ס דיונה

פורסם בתאריך: 14.2.18 14:34

     

הורים וילדים לידיעתכם- ב3.3.18 יערך הפנינג להורים וילדים בעלות מסובסדת על ידי החברה העירונית. מה בתכנית? מופע קרקס, משחקי חשיבה, מסיבת ריקודים, פינות איפור ועוד.

נזכיר ונחדד כי מתנ"ס דיונה פתוח בכל שבת כ- 20 שנה ועורך פעילויות חברתיות להורים וילדים. מתנ"ס דיונה המשרת את רבעים י' – יג' באשדוד. אוכלוסיה של כ-30,000 תושבים מתוכם כ-60% עולים מחבר העמים שעלו בתחילת שנות ה-90 תוך שימת דגש על קיום פעילות ערכית וחוייתית למרכז קהילתי דיונה יש 3 שלוחות הפועלות באולמות הספורט "אמירים" , "שקד " , ו"המגנים " .

במתנ"ס דיונה היו ויהיו אירועים- הצגות, מופעי בידור, אירועי תרבות לילדים והורים בכל ימות השבוע, וגם בשבת. מי שעוקב אחר האירועים יראה יווכח כי כמעט בכל שבת יש הצגות לילדים ומבוגרים, מפגשי אספנים, ירידי אמנים, תערוכות, ימי הולדת ועוד.

מנהיגי מחאת השבת, שאחת מדרישותיהן היא לפתוח מוסדות תרבות עירוניים- דרישה שלא סותרת את חוק העזר העירוני אמרו בנושא: "פתאום ראינו פרסום שביום 3.3.2018 יתקיים הפנינג הורים וילדים לחג פורים בשבת במתנס דיונה. אנחנו כמובן שואלים מדוע העירייה לא פותחת עבור כל התושבים את המשכן, אבל זו התחלה טובה. זה מה שנקרא שיטת מצליח! אין תלונות אין פעילויות. יש עירנות ציבורית נלחמים בכפיה הדתית".

מטרת מחאת השבת היא בין היתר להגדיל את היצע האפשרויות לבילוי ופנאי ביום השבת.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר