מבצע "לחיילים באהבה": עיסויים לחיילים בודדים ולחיילי הסדיר. צילום: מתוך דף הפייסבוק של "נירוונה" ספא יפני-אשדוד

"נירוונה" ספא יפני-אשדוד, נרתם למען החיילים הבודדים וחיילי הסדיר

גנאדי חודיינטוב (46), וטטיאנה פושצ'נסקי, (40), תושבי העיר אשדוד, והבעלים של "נירוונה" ספא יפני-אשדוד, הגו יוזמה מרגשת ומבורכת כאחד למען החיילים הבודדים וחיילי הסדיר מכל רחבי הארץ. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 30.1.18 19:51

     

"נירוונה ספא" הינו מרכז ספא יפני ייחודי בארץ, הממוקם בלב-ליבה של עיר הנמל אשדוד, ברובע ד'. הספא הוקם לפני כ-3 שנים על-ידי גנאדי חודיינטוב וטטיאנה פושצ'נסקי, ומאז הוא בניהולם ובבעלותם. המרכז מעניק הזדמנות לחדש, לרפא ולנקות את הגוף מרעלים, במגמה להגיע לשלמות עם הגוף. וכן מציע מגוון רחב של טיפולי פיזיותרפיה במים, מלח, בוץ, אצות, צמחי מרפא ועוד שלל עיסויים וטיפולים מפנקים.

גנאדי חודיינטוב. צילום: קובי תשובה

חודיינטוב, הינו תושב העיר אשדוד, בן 46 ואב ל-3 ילדים ופושצ'נסקי, הינה תושבת העיר אשדוד, בת 40, נשואה+1. באמתחתם, 8 עובדים בגילאי 20+ (פלוס) ועד 40+ (פלוס). בין עובדי הספא, נמנה חייל בודד העונה לשם: אלכסנדר וודנב, תושב העיר אשדוד, בן 23, אשר עלה ארצה בגפו, בהיותו בן 19 בלבד.

השירות הצבאי הסדיר מהווה תקופה מהנה, מספקת, מעצימה ומאתגרת אך, בד-בבד כרוכה היא בקשיים פיזיים ומנטליים כאחד. חיילים בודדים שמשפחתם אינה נמצאת עימם בארץ או שמנותקים הם ממשפחתם מסיבה כזאת או אחרת, לא רק נדרשים להתמודד עם קשיים אלה ללא תמיכת הוריהם אלא, מוטלת עליהם האחריות לדאוג לעצמם לקורת-גג וכן לכלכל עצמם לכל אורך תקופת שירותם הצבאי.

אי לזאת, מתן סיוע כלכלי לחיילים בודדים ואף תמיכה רגשית בהם מהווה מטרה נעלה שאין לה אח ורע. כשהתוודעו גנאדי וטטיאנה, לקשיים הרבים הפוקדים את וודנב, מפאת היותו חייל בודד, הם הבינו שאל להם לשבת בחיבוק ידיים, ללא כל מעש ולכן, הגו הם יוזמה מרגשת ללא מטרות רווח כמובן לפיה, כל חייל בודד מכל קצוות הארץ, יהא זכאי לחבילת חיילים בחינם!!!!!! החבילה כוללת עיסויי כפות רגליים במכשיר ייעודי למשך 15 דקות, שתיה קרה / חמה ועיסויי גוף למשך 30 דקות. כל חייל יכול לנצל את המבצע פעם בשלושה חודשים. ואילו, חיילי הסדיר יהיו זכאים ל-50% אחוזים הנחה על חשבון החברה כל רבעון.

טטיאנה פושצ'נסקי. צילום: קובי תשובה

הצוות המנוסה והמקצועי של הספא ישרת את אלו שמשרתים אותנו ושומרים עלינו ביום-יום, בכל זמן נתון.
כדי לקבל את מה שמגיע לכם, כל שעליכם לעשות הוא להציג תעודת חוגר ותעודת חייל בודד.

כפוף לתקנון מבצע "לחיילים באהבה" https://goo.gl/sqXR89

נכון לרגע זה, המבצע יימשך עד לתאריך ה-01 ביוני, לשנת 2018.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר