מה הוא מכין לנו הפעם? ניצני. צילךום: יח"צ

במוצאי שבת: יאיר ניצני מרים להנחתה

המוזיקאי, הכותב, המגיש והקומיקאי יופיע במוצאי שבת במרכז מונארט עם הערב שלו "יאיר ניצני מרים גבה". עלות כרטיס: 50 שקלים                                                                     

פורסם בתאריך: 25.1.18 15:46

     

יאיר ניצני  מגיע לאשדוד. במופע שלו הוא מספר איך הגיע מתלמיד עם הפרעות קשב למרכז הפריים-טיים הטלוויזיוני ולניהול חברת תקליטים. על איך כתב את ״פרצופה של המדינה״, ״חצבים פורחים״ ולהיטים נוספים ומאין באו המילים להמנונים ״שירו של שפשפ״, ״האשם תמיד״ ו״שיר המנגל״, למה הטכנולוגיה מחרפנת את כולנו, וגם למה נהג לענוד ברז על הראש?

צילום: יח"צ

ניצני ישתף סיטואציות מחיי המשפחה, השכונה וההוויה הארץ ישראלית שקל לכולנו להזדהות איתן יספר איך זה להיות גבר יחיד בבית עם אישה ושלוש בנות. ניצני בדרכו המצחיקה מספק הזדמנות לשומעים להיחשף לזווית הראיה שלו את החיים. הציניות לצד האופטימיות האין סופית, ההליכה קדימה אל מול הגעגועים לפעם ,האבהות לשלוש בנות אל מול הפורענות של כוכב רוק במיל'- מפגש משעשע ומעורר השראה.

ניצני נולד בבאר שבע, התחנך בחיפה, התחתן בתל אביב ואכל שיפודים באור יהודה.

צילום: יח"צ

חלומו הגדול הוא להיות נהג אוטובוס ולהוביל תיירים במסלול חייו. הוא חבר בלהקת "תיסלם", וחתום על דאחקות ושיגועים שנכנסו לפנתאון הבידור הישראלי כמו "שיר המנגל", שגריר עיראק בישראל באסם עזיז, וכמובן האשם תמיד. דמות עליה קיבל את אות הכבוד מהליגה הערבית ומרצדס שחורה במתנה ממלך סעודיה.

בטלוויזיה הוא הנחה את תכנית הסאטירה "אחורי החדשות" ואת תכניות התרבות גבוהות המצח "הינשופים" ו"קצת גבוה", בהן הוא נאלץ להציג חזות של אינטליגנט בניגוד לרצונו.

יאיר, בעליו הגאה של  הטור הפופולרי ״מרים גבה״ וספר בעל אותו שם, בהחלט הרים כמה גבות בברנז´ה, אבל כמו שניצני אומר: "זה שמעולם לא קראתי ספר לא הפריע לי לכתוב אחד".

  מוצ"ש, 27.1.18, בשעה 20:30, מרכז תרבות מונארט, דרך ארץ 8,אשדוד.כרטיס: 60 שקלים, להזמנות: 08-8545130/1

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר