רותי חי. צילום: יח"צ

החופש לצחוק עם רותי חי                                                                              

מסיבת יוגה צחוק עם רותי חי, שבה תלמדו כי הצחוק הוא המניע לחיים שמחים

פורסם בתאריך: 17.1.18 19:30

     

צחוק זה עניין רציני ביותר את זה מוכיחה רותי חי, שעשתה מהפך בחייה והחלה להנחות סדנאות יוגה צחוק לקהל הרחב-טכניקה המאפשרת להתחבר לצחוק המתגלגל החבויי בתוכנו ולפתח מודעות לצחוק המרפא ותפקידו החשוב בחיי היום-יום. רותי, שעסקה בעבר בניהול ושיווק, עיתונאות, פרסום ויחסי ציבור כעת היא צחקנית. וזה רציני ביותר. המפגש החוויתי מאפשר למשתתפים לפגוש ולהשתמש בצחוק לשחרור מתחים, לחצים, פחדים ובכך לרכוש טכניקה המאפשרת להכניס יותר שמחה לחיים.

רותי חי היא מנחה בכירה ליוגה צחוק שהוסמכה מטעם בית-הספר הבינלאומי ליוגה צחוק, בעלת ניסיון רב ועשיר בהפעלת מפגשי תרבות ומסיבות יוגה צחוק לכלל הגילאים וכן זוכת הפרס הבינלאומי "שגרירת הצחוק" לשנת 2006, שהוענק לה בברלין על-ידי ד"ר מאדן קטריה, ממציא השיטה.

 

חי, מנחה סדנאות צחוק בכל מקום בארץ ובעולם כדי להעביר את חווית היוגה צחוק המחברת למקור השמחה של כל אחד ואחד. היא מצחיקה, מרקידה, שרה, מתקלטת, סוחפת ואנרגטית באה מאהבה ובאהבה ומעבירה מפגש חוויתי שהוא הרבה הרבה מעבר לצחוק: על חיים, זוגיות וילדים. את סדנאות היוגה היא מנחה באירועים רבים ואף במסגרת פרויקט מעורבות קהילתית.

המופע: "החופש לצחוק-יוגה צחוק עם רותי חי", יתקיים בתאריך ה-22 בינואר, (יום ב'), בשעה: 20:00, מרכז קהילתי "עוזיאל", רחוב סיני 25, אשדוד. עלות כרטיס: 20 שקלים, במסגרת המיזם "התושב במרכז הקהילתי". להזמנות: 08-8565176.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר