יאיר ניצני. צילום: יח"צ

יאיר ניצני מרים גבה                                                                                                                                              

במופע המצחיק, מתאר ניצני סיטואציות מהמשפחה, השכונה וההוויה הארץ-ישראלית שקל לכולנו להזדהות איתן. בדרכו המצחיקה, יאיר מספק לקהל הזדמנות להיחשף לזווית הראיה שלו את החיים. הציניות לצד האופטימיות האינסופית-מפגש משעשע ומעורר-השראה

פורסם בתאריך: 16.1.18 19:04

     

 יאיר ניצני נולד בבאר-שבע, התחנך בחיפה והתחתן בתל-אביב. הוא היה חבר בלהקת "תיסלם", וחתום על דאחקות ושיגועים שנכנסו לפנתאון הבידור הישראלי כמו "שיר המנגל", וכמובן "האשם תמיד". בטלוויזיה הוא הנחה את תכנית הסאטירה "אחורי החדשות" ואת תכניות התרבות גבוהות המצח "הינשופים" ו"קצת גבוה". בנוסף, הוא בעליו של הטור הפופולארי ״מרים גבה״ וספר בעל אותו שם שראה אור בשנת 2014.

ניצני, מגיע למפגש משעשע ומעורר-השראה באשדוד בו יספר איך הגיע מתלמיד עם הפרעות קשב למרכז הפריים-טיים  הטלוויזיוני ולניהול חברת תקליטים. על איך כתב את ״פרצופה של המדינה״ ,״חצבים פורחים״ ולהיטים נוספים ומאין באו המילים להמנונים ״שירו של שפשף״, ״האשם תמיד״ ו״שיר המנגל״, למה הטכנולוגיה מחרפנת את כולנו?, למה נהג לענוד ברז על הראש?.

ניצני ישתף סיטואציות מחיי המשפחה, השכונה וההוויה הארץ-ישראלית שקל לכולנו להזדהות איתן: יספר איך זה להיות גבר יחיד בבית עם אישה ושלוש בנות. ניצני בדרכו המצחיקה מספק הזדמנות לשומעים להיחשף לזווית הראיה שלו את החיים. הציניות לצד האופטימיות האינסופית, ההליכה קדימה אל מול הגעגועים לפעם, האבהות לשלוש בנות אל מול הפורענות של כוכב רוק במילואים-היכונו למפגש משעשע ומעורר-השראה.

 

 

 

 

 

 

המופע: "יאיר ניצני מרים גבה", יתקיים בתאריך ה-27 בינואר, (מוצאי-שבת), בשעה: 20:30, מרכז תרבות-מונארט, רחוב דרך ארץ 8, אשדוד. עלות כרטיס רגיל:60 שקלים. עלות כרטיס לגמלאים:50 שקלים. להזמנות: 08-8545130/1.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר