ישראל ארד. צילום: יח"צ

"אהבה היא נחושתיים, אזיקים היא וכבלים"                                                              

מופע שירים וסיפורים לקראת יום האהבה הבינלאומי עם ישראל ארד בסיפורים, עוזי רוזנבלט באקורדיון וזמרת האופרה הישראלית, גוני כנעני

פורסם בתאריך: 7.1.18 15:49

     

ישראל ארד-מורה-דרך, מרצה המספר על ארץ-ישראל, תרבויות וזמר עברי יחד עם וירטואוז האקורדיון, עוזי רוזנבלט מגיעים למונארט-מרכז התרבות של אשדוד כדי להנעים לכם את הבקרים במופעים עם מפגשי שירים וסיפורים על בלדות מולדת ועולם, אהבה ונשים מכאן ומכל מקום.

המופע: "אהבה היא נחושתיים, אזיקים היא וכבלים"– זמר אהבה. א-ה-ב-ה היא כידוע הנושא המקובל ביותר בזמר העולמי, ובכלל זה כמובן גם בזמר העברי. לקראת "יום האהבה הבינלאומי" יוקדש מפגש זה כולו לשירי-אהבה ולשירים שבינו לבינה עם גוני כנעני-זמרת סופרן באופרה הישראלית. כנעני, השתתפה בעבר במופע 'מפנטום האופרה לעלובי החיים דרך שיער וגבירתי הנאווה' – עם השירים האהובים ממחזות הזמר הגדולים בכל הזמנים כולל אוויטה, CATS, מיס סייגון, פורגי ובס, אחים בדם, סיפור הפרברים ושירתה, בעלת צבע הקול הייחודי זכתה לתגובות אוהדות.

גוני כנעני. צילום: יח"צ

מנחה המופעים הוא לא אחר מאשר ישראל ארד-מרצה, מורה-דרך ומספר. בעל ותק העולה על 25 שנים כיועץ תקשורת, פרסומאי ומעצב-תדמיות. בעשור האחרון עוסק בהרצאות בשלל נושאים הקשורים לארץ-ישראל ולהיסטוריה של הזמר העברי ובד-בבד גם מרצה על תרבויות ועורך טיולי חוויה מודרכים בארץ ובאגן הים-התיכון (בדגש על יוון והאיים).

עוזי רוזנבלט-נגן אקורדיון וירטואוזי, יוצא צוות הווי בצה"ל ובוגר המדרשה למוסיקה בת"א, מופיע במועדוני זמר, הפקות ולצד אומנים רבים, מוכר מהופעותיו בתוכניות הטלוויזיה: "רק בישראל", "שירה בשידור", ינגן רפרטואר רחב של קטעי נגינה מלהיבים וסוחפים של שירי ארץ-ישראל מכל הזמנים, מוזיקה צוענית ובלקנית, מוזיקה יוונית, שנסונים  צרפתיים ואחרים.

עוזי רוזנבלט. צילום: דניאל ג'קונט

 

 

המופעים הבאים בסדרה "אז איפה הן הבחורות ההן"- על נשים מכל רחבי הגלובוס (בתאריך ה-22 במרץ, (יום ה'), בשעה: 11:00). "שרתי לך ארצי וגם פארתי שמך"- שירי כמיהה ומולדת ( בתאריך ה-17 במאי, (יום ה'), בשעה: 11:00). "החופש בבית-הבראה"-שירים בדרך לחופשה ובילוי (בתאריך ה-21 ביוני, (יום ה'), בשעה: 11:00). כל מפגשי הסיפורים והזמר בליווי שירים מושמעים (בחלקם הקלטות נדירות) וכן בליווי מצגות הכוללות תמונות אותנטיות ואת המילים של השירים המושמעים.

המופע: "אהבה היא נחושתיים, אזיקים היא וכבלים", יתקיים בתאריך ה-11 בינואר, יום ה', בשעה: 11:00. 

מחיר כרטיס בודד-60 שקלים, מונארט מרכז תרבות, רחוב דרך ארץ 8, אשדוד. להזמנות:08-8545130.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר