צילום: מתוך דף הפייסבוק של הקונסרבטוריון העירוני-"אקדמא"

בשבוע הבא באשדוד: כנס פסנתרנים מכל הארץ

הקונסרבטוריון העירוני-"אקדמא", מזמין את הציבור הרחב לכנס ארצי של צוותי פסנתר, שייערך מטעם משרד החינוך, הכניסה פתוחה לקהל הרחב ואינה כרוכה בעלות

פורסם בתאריך: 4.1.18 17:29

     

ביום שלישי, 9 בינואר, בין השעות: 10:00-11:30, ו-14:00-15:30 יתקיים בקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" שבמרכז מונארט, כנס ארצי של צוותי פסנתר מכל רחבי הארץ. גם צוותי הפסנתר של הקונסרבטוריון העירוני-"אקדמא", יקחו חלק פעיל בכנס. הכנס נערך מטעם משרד החינוך והכניסה פתוחה לקהל הרחב ואינה כרוכה בעלות.

יאנינה קודליק, מנהלת "אקדמא": "יש רק מספר מצומצם של קונסרבטוריונים מכל הקונסרבטוריונים בארץ, שקיבלו את הזכות לארח את הכנס. יגיעו לכאן, צוותי פסנתר שינגנו על אותו הפסנתר ב-4,  6 או 8 ידיים או על שני פסנתרים, כלומר, תהאנה כל מיני וריאציות של נגינה. המיוחד בכנס שתתבצע נגינה בכלל הרמות: מתחילים, מתקדמים, בוגרים-ברמה גבוהה מאוד. כל זאת, כדי להראות את תמונת המצב השלמה של צוותי הפסנתר פה בארץ. לכנס יגיע נציג של משרד החינוך אשר יצלם את הכנס ויעלה את קטעי הנגינה ליוטיוב, רוצה לומר, יהא לנו איזה שהוא פידבק. יתרה מזאת, הכנס הינו בעל ערך-מוסף לא רק בפאן המוזיקלי, אלא אף בפאן החברתי-יושבים יחד ומנגנים על אותו הכלי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר