מגישי שטח אש דור מיימון ודניאל גורדון לויטן. צילום: יעקב צים, דיגיטל גלי צה״ל

חזון דניאל: תכנית רדיו חדשה לשדרן האשדודי

דניאל גורדון-לוויטן, המשמש בין היתר כמפיק ראשי של התכניות הצבאיות, מקבל תכנית רדיו שבועית חדשה שתסכם את כל ההתרחשויות המעניינות של השבוע בצבא. מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ האשדודי: "התכנית היא ביטוי נוסף לרוח התחנה להיות הבית והרדיו של חיילות וחיילי צה"ל"

פורסם בתאריך: 3.1.18 13:19

     

ברוח המחויבות של תחנת גלי צה"ל להיות הבית של החיילים, ולקרב את הנעשה בצה"ל לציבור מאזיני התחנה, החלה התחנה בשידור יומן שבועי בן שעה אחת ובו סיכום השבוע בצבא, קולות מהשטח, היכרות עם יחידות הצבא ומשימותיהן השוטפות. בתכנית גם פרשנות, תחקירים ופינות מורשת קרב, כל מה שצריך לדעת על תנאי שירות וכמובן תרבות.

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ: "היומן הצבאי החדש והרענן, הוא ביטוי נוסף לרוח התחנה להיות הבית והרדיו של חיילות וחיילי צה"ל". טלי ליפקין- שחק, מנהלת המחלקה לצבא וביטחון בגלי צה"ל: "היומן החדש פורש יריעה רחבה ועשירה של תכנים בחאקי בנוסף לתכנים אזרחיים המשלימים את תמונת המציאות הביטחונית".

עוד אשדודי שנותן לנו גאווה. אלקבץ

בהפקת היומן נוטלים חלק חיילי מחלקת התכניות, האקטואליה והדיגיטל. את התכנים הרדיופוניים ילווה וישלים תוכן דיגיטאלי עכשווי ומעודכן, בעידן שבו רדיו לא רק שומעים- אלא גם רואים.  מדי שבוע ישודרו ביומן החדש כתבות של כתבי התחנה מהיחידות, משטחי האימונים, מההכשרות ומהתרגילים. הפינה "מספר אישי" תלווה מקרוב חיילות וחיילים במשימות השגרה שלהם, ותשקף את מגוון התפקידים והפעילויות של הכוחות ביבשה וגם באוויר ובים, על קווי הגבולות וגם בעורף.

את היומן החדש עורך איתמר דרוקמן, מפיק בכיר ומזכיר מערכת החדשות, ויגישו דור מימון המשמשת גם ככתבת המשפטית של התחנה, והאשדודי דניאל גורדון- לוויטן, המשמש בין היתר כמפיק ראשי של התכניות הצבאיות. שלושתם בוגרי מחזור קד"צ 2015.

מפיקי התכנית הקבועים הם: נועה שטרן – בוגרת "במחנה" שהצטרפה לשורות גלי צה"ל, וצבי נוסבוים – נציג הדור החדש, בוגר מחזור קד"צ 2017. היומן החדש, משודר כל יום חמישי, בשעה שתיים בצהריים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר