שרון אפריאט. צילום: באדיבות המרואיינת

זאת הדרך שלה

בואו והכירו את שרון אפריאט, צעירה אשדודית, הלא היא, "שיאה"-מלכת הסטייל של הילדים. בבטחה, באמונה ובעבודה קשה מפלסת היא את דרכה להפוך לכוכבת ילדים. לפני יומיים, (יום א'), שחררה שרון את הקליפ הרשמי לשיר המקורי: "שיאה-זו אני", שכתב לא אחר מאשר אביה, אליהו (אלי) אפריאט

פורסם בתאריך: 2.1.18 22:48

     

"שיאה"-דמות לילדים, ל"שיאה" יש את "כוח המג'יקול" בו היא מאמינה, זהו בעצם כוח המלמד ילדים להאמין בטוב, לראות תמיד את הפאן החיובי בכל מצב נתון ובכל סיטואציה תהא אשר תהא. "שיאה", מעצבת אופנה עבורם ומלמדת אותם לעצב תסרוקות, צמות, מכל הסוגים, עבות ודקות כאחד ובכך מעניקה היא טיפים לילדים כיצד לסדר את השיער, כיצד להתלבש על-פי צו האופנה.

 

"שיאה"-מלכת הסטייל של הילדים. צילום: לירז מנדל

תמונה נוספת של "שיאה". צילום: לירז מנדל

 

את הדמות מגלמת צעירה אשדודית, העונה לשם: שרון אפריאט. לדבריה של אפריאט, הדמות מהווה ראי לאופייה שלה. אפריאט היא בת 21, במערכת-יחסים, אשר למחייתה, עוסקת מדיי יום ביומו, כבר במשך כשנה וחצי, בתחום הפעלות לילדים בימי-הולדת. בנוסף, בגני-ילדים וצהרונים בעיר, מטעם דקלה וקנין בחוג הנקרא: "סיפור בתנועה". במהלכו, מקריאה היא להם סיפור בעל ערך מוסף ולאחר-מכן, עושה עימם פעילויות וריקודים הקשורים לאותו הסיפור.

 

כל מבוקשה של אפריאט, הוא לפרוץ לתודעת עולם הילדים ככוכבת ילדים, לשם כך, היא עמלה קשה, יוצרת, פועלת ואף עושה כל שביכולתה: פנתה ליוצרים מהשורה הראשונה בתחום והפיקה ממיטב כספה שהרוויחה בזיעת אפה, תוך דבקות במטרה ואמונה שלמה כשהדבר שמוביל אותה וניצב לנגד עיניה הוא המטרה להפוך לכוכבת ילדים, קליפ מושקע עם שיר מקורי, ותלבושת פרי-עיצובה ורודה ונוצצת.

 

לפני יומיים, (יום א'), שחררה היא את הקליפ הרשמי לשיר המקורי: "שיאה-זו אני", שכתב לא אחר מאשר אביה, אליהו (אלי) אפריאט והלחין אסי טל. הפקת השיר והקליפ בוצעה על-ידי צוות בית-הספר של "יובל המבולבל"-"הדרך שלי", על צילום הקליפ ועריכתו, היה אחראי אדם בשם: ציקי רווח, על העיצוב הגרפי של הלוגו והסלוגן שלה, אחראי בן-זוגה, אבי אפריאט, (כן, כן, גם הוא אפריאט) ועל הכוריאוגרפיה ניצחה שיר סיוון.

 

צפו והאזינו לקליפ הרשמי לשיר המקורי: "שיאה-זו אני":

 

צילום ועריכת קליפ: ציקי רווח

הפקת קליפ ובימויי: "הדרך שלי"

 

 

כשנשאלה היא מה מקור שמה של הדמות אותה היא מגלמת, ענתה: "כל הזמן יובל שם-טוב, היה מכנה אותי, "שרוני פיצפוני", בגלל היותי קטנטונת, כינויי שלימים, דבק בפיהם של כל הסובבים אותי, אפילו בתקופת שירותי הצבאי. אני לא הרגשתי חיבור לכינויי זה. אז כל הזמן נתנו לי הצעות לשמה של הדמות: "שרון כישרון", "שרון בלון", אף לזה לא התחברתי, הרגשתי שזה לא אני. בת-דודתי הקטנה בהיותה בת שנה וחצי, החלה בדיוק לדבר והיא לא צלחה להגות את שמי הפרטי "שרון", אז היא הייתה קוראת לי "שיאה", וכך בעצם נולד שמה של הדמות. אהבתי את השם, התחברתי אליו, הוא פשוט הרגיש לי נכון".

אפריאט, גדלה והתחנכה בעיר אשדוד, בבית-הספר היסודי "דביר" ובבית-הספר התיכון "מקיף ה'". כבר בגיל צעיר גילתה את אהבתה לעולם הבמה ולעולם הילדים כאחד. עולם הילדים קסם לה, כך שהשילוב בין עולם הבמה עם עולם הילדים פשוט שבה את ליבה.

בבתי-הספר בהם התחנכה בלטה בהשתתפותה בפעילויות חברתיות הקשורות לעולם הבמה ולעולם הילדים. לצורך העיניין, בהיותה בת 9, החלה ללמוד ריקוד אצל דקלה וקנין ובהמשך אף אצל חן סיבוני, הופיעה בימי עצמאות בעיר, פרימיירות, מסיבות סוף שנה. בגיל 10, הייתה חניכה בתנועת-הנוער: המדצ"ים ובבוא הזמן, הפכה למדריכה ועבדה עם ילדים, אפילו את פרוייקט "מחוייבות אישית", בחרה למלא בגן-ילדים ובקיץ האחרון, הופיעה מדיי יום מול 200 ילדים בפארק "אתגרים" בעיר.

בצבא שירתה היא כמדריכה במערכות חיל האוויר. למחייתה, במהלך כל השירות הצבאי, למדה תסרוקות, עיצוב צמות, דקות וגם עבות ועסקה בכך באופן פרטי, עד היום בעצם היא עודנה עוסקת בין היתר, גם בזה. חודשים מספר לפני תום שירותה הצבאי, נתקלה היא בפוסט אודות קורס משחק, בדף הפייסבוק הרשמי של כוכב הילדים הבלתי-מעורער, יובל שם-טוב, המוכר לכולנו, בשם הבמה שלו: "יובל המבולבל", מטעם בית-הספר "הדרך שלי", בהנהלתו של שם-טוב. מתוקף היותה חיה ונושמת במה מגיל קטן, היא הוקסמה ומיהרה להירשם לקורס. על הקורס היא מספרת: "זה קורס משחק בן 4 חודשים, אותו מעבירים מיטב המורים מהתעשייה. במסגרת הקורס לומדים בין היתר, איך לספר סיפור בצורה נכונה?, איך לעבוד עם ילדים?, איך לבנות את הדמות אותה אנו מגלמים?, איך להכין הפעלה?".

יובל שם-טוב ("יובל המבולבל") ושרון אפריאט בתמונה משותפת. צילום: באדיבות המרואיינת

את מתרגשת לקראת יציאת הקליפ?

"כן, אני מרגישה שעשיתי עוד צעד קטן בדרך לחלום הגדול. קל וחומר, שזה משהו אישי שלי. הוא יוצא היום, (יום א'), ברגעים אלו ממש עובדים עליו במלוא המרץ. הקליפ מוכן כבר כשבועיים ואני פשוט חיכיתי לשנה האזרחית החדשה, שתהווה מעין "סיפתח" להתחלה ברגל ימין. מחר בבוקר כבר אתחיל להפיצו באופן פורמאלי ומסודר".

איך המשפחה מגיבה לנוכח עיסוקך בעולם הבמה ועולם הילדים כאחד?

"את יודעת, אנחנו שישה אחים ואחיות. כל ארבעת האחים שלי, הלכו לאקדמיה. ארבעתם-מהנדסים, אני החמישית, ואחותי הקטנה יותר עודנה תלמידה בבית-ספר. ופתאום אני מגיעה להורים שלי, ואומרת להם: 'תשמעו, אני רוצה להיות כוכבת ילדים', וההורים שלי בפרט ויתר בני-המשפחה בכלל, הכי מפרגנים, תומכים ועוזרים, כי הם רואים עד כמה זה עושה לי טוב, עד כמה זה ממלא אותי ולראייה, אבא שלי כתב לי את השיר".

היא מסיימת באומרה: "אני רוצה להישאר ילדה לנצח, וחשוב לי להנחיל לדורות הבאים ערכים טובים וחיוביים כדוגמת, חשיבה חיובית, אמונה בעצמך, הכרת הטוב והכרת התודה".

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר