מבצעים ושופינג בקניון לב אשדוד: במתחם העודפים כבר ביקרתם?

אוהבים שופינג? מחפשים סיילים ומחירים כמו בחו"ל? ''קניון עופר אשדוד'' הוא המקום בשבילכם.

פורסם בתאריך: 1.1.18 17:32

     

בעידן בו יוקר המחייה מכתיב לכולנו את החיים, זוכים תושבי העיר אשדוד לחדשות טובות, קניון עודפים עם ה- A ליסט של מותגי האופנה והסטייל בישראל. מי שעומד מאחורי הצעד המוצלח הזה הם המנהלים של 'קניון לב אשדוד' אשר זיהו את הצורך במתחם אאוטלט והפכו את "קניון עופר לב אשדוד", למקום החדש בו חובה לבקר, "עופר לב העודפים אשדוד", ולו רק בשביל החוויה. אז למה אתם מחכים?

שמלה שחורה עם מעיל צמר מעוטר פרווה או אולי ג'ינס משופשף בשילוב מגף וסוודר רחב, ב- "קניון עופר לב העודפים אשדוד" מחכים לכם עם מבחר מטורף של פריטי אופנה ומבצעים שיגרמו לכם פשוט להעמיס.
אז אחרי שביקרתם בצומת ביל"ו וגם במתחמי קניות אחרים בעלי קונספט דומה, הגיע הזמן שגם לאשדודים יהיה מתחם קניות מגניב, טרנדי ומעוצב, ממש כמו מתחמי הקניות הגדולים שרואים בוורשה או קווינס בניו יורק ולראיה, קניון אחד עם רשתות גדולות (ביגוד, הנעלה, מוצרים לבית, מתנות, אופטיקה, סלולאר, צעצועים ועוד) וחנויות עודפים המציעות מאות פריטים בהנחה מטורפת – עד 70% הנחה, מהמחיר המקורי.

קניון לב אשדוד

יש לציין כי חודש וקצת אחרי שהמתחם נפתח, תושבי העיר מצביעים ברגליים ומגלים את מתחם הירידים ואת המבחר המטורף והפריטים שמציעות רשתות מובילות כמו קסטרו, בון ספורט, מניה גינס , קליגולה , דלתא עודפים , מתאים לי, תיק ותיק וגם פיוזן, לרגל עונת החורף שכבר כאן, מה שכמובן מגדיל את כמות המבקרים במתחם האאוטלט, יוצר באזז סביב המקום החדש ואפילו גורם לבעלי העסקים לחייך.
לדברי מנחם מעודי, מנכ"ל קניון עופר לב העודפים אשדוד, "פתיחת קניון העודפים הוא מהלך אסטרטגי אשר מטרתו לחזק את מעמדו של קניון לב אשדוד תוך הפיכתו כמרכז קניות מוביל בקרב תושבי אשדוד והסביבה. אנו שמחים על כניסת המותגים החדשים לקניון. מהלך זה בא לתת מענה לקהל היעד באשדוד המחפש מותגים מובילים במחירים אטרקטיביים ומסמל את השינוי באופי ותמהיל הקניון".

לא מאמינים? קבלו מחירים לדוגמא, שגרמו גם לנו להגיע ולהתחדש בכיכר העודפים, ולא רק בפריטי אופנה אלא גם בחוש סטייל מפותח, הודות למבחר המותגים והחנויות המעוצבות בסטייל.

מה ברשימה? במאניה ג'ינס תוכלו למצוא חולצות T ב- 29 ש' ופוטרים ב- 49.90 ש"ח. בקליגולה עודפים תגלו נעליים ב- 99 ש"ח ואפילו בפחות.
ב- Spices – תגלו מבחר פתרונות עיצוב, הגשה, ציוד מקצועי ואחסון – קנה ב-250 שלם 200 ₪ ואילו בנעמן כל החנות עד 70% הנחה! בדלתא המחיר 29 ש' מופיע גם על פיג'מות וגם על פוטרים ואילו בחנות הצעצועים , My-Place Toys Outlet – הילדים שלכם לא ירצו לצאת הודות למבחר משחקי יצירה, פליימוביל ואפילו רכבים ממונעים במחירים שפויים באמת. בדוכן מגנוליה עודפים תמצאו מגוון תכשיטים ב-30% הנחה
למי שמחפש ניחוח של חו"ל כדאי לעשות גיחה לחנות All Fashion Outlet – ולגלות מגוון ענק של מותגי אופנה, ביניהם: boss. Lacoste, d&g, timberland, Adidas, diesel ועוד במחירים שגם אם נחשוף אותם, לא תאמינו, אז כדאי שתעשו גיחה ומהר, לפני שיגמר., Fix Pro מציעים הנחות ענק על מוצרי מחשוב וסלולאר, במתאים לי כל החנות מ- 29 ש ועד 149.90 ש' בלבד.

STREACH- מציעים שלל פריטים, כולל מעילי וז'קטים ב- 50 ש', ואילו בחנות פאולה עם עודפים של המותג מלדיני– כל החנות ב-50% הנחה ואילו ב- בון ספורט – חנות נעליים לנשים גברים וילדים מכל מותגי הספורט – לרגל הפתיחה נעלי ROCKPORT, CLARKS, MARKS&SPENCER ב-149 ₪ בלבד במקום 500-600 ₪ , נעלי דיאדורה לילדים – 99 ₪ בלבד.


תוכן שיווקי


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר