הנסיכה תבחר בנו? צילום: GettyImages

בבריטניה מבהירים: מייגן בשמלה אשדודית? "פייק פאשן ניוז!"

שמחתם על כך ש'אחת משלנו' כבשה גם את ארמון המלוכה? בבריטניה ממהרים לצנן את ההתלהבות ומכריזים: השמועות כי ענבל דרור כבר נבחרה לעיצוב שמלת הכלה של מרקל הם בגדר "פייק פאשן ניוז!". ממשרדה נמסר: "אין לנו מושג כיצד הסקיצות הגיעו לתקשורת"

פורסם בתאריך: 31.12.17 17:38

     

לאחר שתאריך החתונה הרשמי שלה ושל הנסיך הארי נחשף בימים האחרונים – 19 במאי בטירת ווינדזור מחוץ ללונדון – כולם היו עסוקים כעת במה תלבש הכלה. אלא שמהר מאד רצה השמועה כי המעצבת האשדודית ענבל דרור, שברזומה שלה עיצוב שמלות לביונסה, בר רפאלי, קיבלה פנייה מארמון קנזינגטון להציע את שירותיה לחתונת השנה, כמה ימים לאחר מכן כבר דלפו הסקיצות הראשוניות שציירה דרור לארוסתו המסקרנת של פרינס הארי, והן פורסמו לראשונה באתר הרכילות האמריקאי TMZ ובהמשך אצלנו ובשלל אתרים ברחבי העולם

סקיצות סקיצה שמלה שמלת כלה מייגן מרקל ענבל דרור (צילום מסך , TMZ)

סקיצות סקיצה שמלה שמלת כלה מייגן מרקל ענבל דרור (צילום מסך , TMZ)

בסקיצות עליהן נכתב "בס"ד, למייגן מרקל באהבה ענבל דרור" ניתן לראות שלוש שמלות מקסי עם שרוולים ארוכים ותפוחים וקו מותניים מודגש – כולן מעוטרות פסי תחרה באזור החזה. על אף שמדובר בסקיצות בלבד, ניתן להבחין כי דרור מכוונת למראה נסיכותי, שמרני במקצת, דרמטי ועם זאת אופנתי.
מייגן מרקל (אימג'בנק – GettyImages)

מייגן מרקל (צילום – GettyImages)

אך כיצד פנייה סודית מעיין זו נחשפה לעיניי הציבור? ואיך זה שסקיצות דומות לא דלפו משולחנם של מעצבים אחרים? האם מדובר בתרגיל יחסי ציבור מבריק, או בהדלפה מכוונת של ארמון קנזינגטון במטרה להגביר את הבאז סביב החתונה הקרובה?

הטלגרף הבריטי פרסם לאחרונה התייחסות לסוגיה, כשהטענה היא שמדובר ב"פייק פאשן ניוז". לדבריהם, טיזר ויראלי משבוע שעבר "באדיבות הג'רוזלם פוסט", פרסם כי המעצבת הישראלית נתבקשה לשלוח סקיצות, הפך במהרה לידיעה שהמעצבת ענבל דרור כבר נבחרה רשמית למשימה. בנוסף הופצו תמונות תוך שימוש בפוטושופ עם ראשה של גברת מרקל מודבק על צילומי הקולקציה החדשה של המותג. החדשות המזויפות לדבריהם קשורות בעיקר לעובדה שבעצם מדובר רק בסקיצה, ושענבל דרור עדיין לא נבחרה באופן רשמי להלביש את הכלה.

ממשרדה של ענבל דרור נמסר: "אכן נתקבלה פנייה לענבל דרור להעביר סקיצות עבור שמלת הכלה של מייגן מרקל, לאחר שזו מלבישה כלות וסלבריטאיות רבות ברחבי העולם כגון ביונסה וכלתו של נשיא ארה״ב דונלד טרמפ. מעבר לזה המעצבת אינה יכולה להתייחס לנושא. לגבי הפרסומים שהופיעו בתקשורת עם האיורים, חשוב לציין שמדובר בסקיצות ראשוניות בלבד, שלא הופצו על ידה, ואין לנו מושג כיצד הגיעו לתקשורת העולמית".

 

 

 

במידה ומרקל אכן תבחר ללבוש 'ענבל דרור' מדובר בהישג מרשים לא רק עבור המעצבת אלא עוד ניצחון סוחף לאופנה האשדודית (ברטה, ענבל דרור,ריקי דאלאל) שמתברגת בפסגה העולמית. מה שיהפוך את הבחירה להיסטורית במיוחד היא העבודה כי זו תהיה הפעם הראשונה שבת מלוכה בריטית תגיד "איי דו" בשמלה שאינה בעיצובו של בית אופנה בריטי.

ענבל דרור. צילום: אבי רוקח ושני לוי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר