בתמונה: אלופת העולם לשנת 2015, ליאנה אודיקדזה (בתה של המנהלת האמנותית של התחרות, רוזנה אודיקדזה) וסגן אלוף עולם אלכסיי קורובצ'נקו. צילום: יח"צ

יומה השני של התחרות הבינלאומית לריקודים ספורטיביים, יצא לדרך

כ-500 רקדנים בגילאי 5 – 25 יגיעו מכל רחבי העולם להשתתף בתחרות. כמו-כן, 20 שופטים מארצות העולם ו-20 שופטים ישראלים יקבעו את דרוג הרקדנים העולמי, בהתאם לשיטת הניקוד של הוועד האולימפי הבינלאומי-לפי חוק WDSF

פורסם בתאריך: 10.12.17 10:59

     

יומה השני של תחרות אליפות אשדוד הפתוחה הבינלאומית ה- 15 לריקודים ספורטיביים 2017 Ashdod Open – WDSF יתקיים היום (יום א'), משעה 09:00 ועד השעה 23:00, בהיכל הספורט העירוני, רחוב העצמאות 60, הקריה, אשדוד.

מי שאמונה על ניהולה האמנותי של התחרות עונה לשם: רוזנה אודיקדזה. רקדנית עבר, אשר מנהלת ביחד עם בעלה בוריס אודיקדזה, את בית-הספר לספורט המחול "ציספרס" ובכך מכשירים הם רקדנים ורקדניות לתחרויות בינלאומיות.

כמו-כן, התחרות הינה פרי הפקתה ויוזמתה של החברה העירונית לתרבות הפנאי-אשדוד ובחסותו של סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, בוריס גיטרמן.

עלות הכרטיסים נעה בין: 70 – 100 שקלים, בעוד הזמנת כרטיסים מבעוד מועד, נעשית דרך מספר הטלפון: 8648585 – 08 או לחילופין, דרך אתר האינטרנט   ashow.co.il.

כ-500 רקדנים בגילאי 5 – 25 יגיעו מכל רחבי העולם להשתתף בתחרות. הרקדנים יבצעו שתי סדרות של ריקודים: האחת, אירופאים-כדוגמת, ואלס אנגלי, ואלס וינאי, טנגו, פוקסטרוט, קוויקסטפס. השנייה, ריקודים לטינו אמריקאים-כמו, צ'ה צ'ה צ'ה, סמבה, רומבה, פאסדובלה, ג'ייב.

צילום: יח"צ

20 שופטים מארצות העולם ו-20 שופטים ישראלים יקבעו את דרוג הרקדנים העולמי, בהתאם לשיטת הניקוד של הוועד האולימפי הבינלאומי- לפי חוק WDSF.

 

 

 

 

 

 

 

 

WDSF-  World DanceSport Federation  – הפדרציה הבינלאומית של ספורט הריקוד, היא הגוף הבינלאומי של דאנס ספורט כפי שהוכרה על-ידי הוועד הבינלאומי והוועדה הפדרלית הבינלאומית לספורט הריקוד. הוועדה הפדרלית הבינלאומית נוסדה בשנת 1957 בגרמניה, כמועצה בינלאומית של רקדנים חובבים ב- 2011 נקראה:

WDSF   – World DanceSport  Federation . ישראל חברה בהתאחדות ספורט הריקוד בישראל-  IDSF , ובפדרציה הבינלאומית לספורט הריקוד – WDSF.

העיקרון בביצוע ריקודי הספורט השונים מהריקוד הסלוני המסורתי: ריקוד הספורט מאחד את היופי של המחול עם רוח הספורט המתבטא באיכות הריקוד, בביצוע טכניקת המחול בהבלטת כוח פיזי, בהעצמת תנועות הגוף, בכושר הרב של הרקדנים, בקפיצות משלבות גמישות, סיבובים חדים ומיומנויות אקרובטיקה, בזריזות, קואורדינציה, דיוק בתנועה וניקיון בביצוע כוריאוגרפי.

לבוש הרקדנים שונה אף הוא מלבוש רקדני הריקוד הסלוני: הרקדניות לבושות בלבוש צנוע, נטול מחשופים, נטול נוצצים, ללא הגזמה בענידת תכשיטים ואילו, הגברים לבושים בחליפות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר