הפארק הנגיש. צילום:פייסבוק

הפארק הנגיש באשדוד זכה בפרס "נקודת האור" של משרד העבודה

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ומינהל מוגבלויות הכריז היום על בחירת הפארק הנגיש באשדוד כ"נקודת אור" לשנת 2017 בקטגוריית שילוב בקהילה. טקס הענקת הפרס יתקיים ב-19.12.17 במלון גני ירושלים

פורסם בתאריך: 5.12.17 17:55

     

השבוע מציינים את היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ואין ספק שאשדוד זכתה לחשיפה עצומה עם זכייתו של הגולש עדי קלנג. היום (ג') התבשרה רונית צור,מנהלת השירותים החברתיים, על זכיית עיריית אשדוד בפרס "נקודת אור" לשנת 2017 בקטגוריית שילוב בקהילה.

יחד פארק הנגיש- הוא פרוייקט ייחודי, הראשון והגדול מסוגו בארץ לשיפור חיי הפנאי של ילדים עם מוגבלויות ושילובם עם שאר ילדים בני גילם.

על הפרויקט. הפרוייקט משלב נגישות פיזית (תשתיות, מתקנים) ונגישות חברתית – אירועים קהילתיים,הפעלות, סדנאות חינוכיות לקבלת השונה בגנים ובבי"ס ברחבי העיר ועוד. התוכנית החברתית החלה לפעול לפני יותר משנה וחצי. עד כה התקיימו עשרות סדנאות, הדרכות, הפעלות ואירועים נגישים בהם השתתפו אלפים מתושבי העיר. היכן: רוב הפעילות מרוכזת סביב מתחם המשחק הנגיש בפארק אשדוד ים, סמוך לשער 8- כניסה וחניה נגישה.

בנוסף, במסגרת הפרוייקט, נערכות פעילויות בפארקים עירוניים אחרים ותכניות הסברה במוסדות חינוך ברחבי העיר.

למי מיועד? הפרוייקט משלב ילדים עם מוגבלות ושאר ילדים בני גילם. הפעילות הקהילתית מיועדת לכולם, לילדים ומשפחות עם וללא מוג

מוזמנים להתרשם מדף הפייסבוק- "הפארק הנגיש אשדוד" https://www.facebook.com/parkyahad/

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר