קרדיט: גלובוס מקס

מחר לרגל יום הקולנוע : כל הסרטים ב-10 שקלים

קולנוע במחיר מהסרטים: מחר יתקיים יום הקולנוע ה-5, במסגרתו ימכרו כל הכרטיסים בעשרות בתי קולנוע בכל רחבי הארץ במחירים מיוחדים: 10 שקל לסרט רגיל ו- 14 שקל לסרטי תלת מימד. באשדוד תוכלו להנות ממגון סרטים בגלובוס מקס בקניון הסי-מול

פורסם בתאריך: 29.11.17 11:53

     

יום הקולנוע הבינלאומי יתקיים מחר, יום חמישי ה-30 בנובמבר בפעם החמישית, ובמסגרתו ימכרו כל הכרטיסים לכל הסרטים המציגים בקולנוע (ישראלים וזרים כאחד) בעשרות בתי קולנוע בכל רחבי הארץ במחירים מיוחדים. כרטיס לסרט רגיל יעמוד על מחיר של 10 שקלים, וכרטיס לסרטי תלת מימד יעמוד על 14 שקלים בלבד. כמו כן הרשתות יציעו מחירים מיוחדים לסרטים אשר יוקרנו באולמות IMAX ,4DX ו-VIP. כל רשתות הקולנוע בישראל משתתפות ביוזמה, שמטרתה לשתף את הציבור בחגיגה הקולנועית של התאחדות ענף הקולנוע בישראל.

ליגת הצדק (צילום: יחסי ציבור)

צילום:יח"צ

בחגיגה ייקחו חלק כ-43 בתי קולנוע החברים בהתאחדות ענף הקולנוע ברחבי הארץ, בהם רשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, לב, רב חן וגלובוס מקס. כל הסרטים המוצגים משתתפים במבצע, ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, ביום זה יוקרנו גם הסרטים הבאים בהקרנות בכורה: "קוקו", "כשגיבורים חוזרים", "להתראות כריסטופר רובין", "גבר גבר 2", ו"המוזיאון". תוקף יום הקולנוע – לאורך כל יום חמישי ה-30 בנובמבר, בכל שעות היום.

גלובוס מקס סי-מול אשדוד צילום:יח"צ

מתוך אתר גלובוס מקס אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר