רומי אברג'יל פצחה בקמפיין מימון המונים ראשון מסוגו לשינוי המין שלה

הטרנסג׳נדרית הצעירה בישראל, רומי אברג'יל מאשדוד יצאה בפרויקט מימון המונים ראשון מסוגו. המטרה: ניתוח לשינוי מין. "כבר מגיל מאוד צעיר אני מרגישה ומתנהגת כמו בחורה לכל דבר, החלום שלי מאז ומתמיד היה להיות אישה"

פורסם בתאריך: 28.11.17 13:31

     

רומי אברג'יל (16), הטרנסג'נדרית הצעירה בישראל שפרצה לחיינו בתחרות 'מלכת היופי של הדרום' וזכתה בתואר "נערת הדרום", ולאחר מכן בתכנית הריאלטי "הבנים והבנות" של ערוץ הילדים עושה צעד אמיץ במיוחד בו היא פונה למימון המונים במטרה להגשים את חלומה ולהפוך לאישה.

"גדלתי ונולדתי באשדוד", היא מספרת. "כבר מגיל מאוד צעיר אני מרגישה ומתנהגת כמו בחורה לכל דבר, החלום שלי הוא להיות אישה מאז ומתמיד, אך לצערי מדינת ישראל לא מאפשרת זאת בשבילי. בישראל על מנת לבצע ניתוח לשינוי מין עליי להיות בת 18, אני מרגישה שהגבלת הגיל מונעת ממני להגשים את החלום הכי גדול שלי, גם כאשר ימלאו לי 18 ואתחיל בתהליך הוא ייקח לפחות כמה שנים של ביורוקרטיה. אני בת לאם חד הורית שעושה הכל בשבילי, האבא לא בתמונה. גם אני וגם אמי נעשה את כל מה שנדרש על מנת להגשים את החלום שלי וסוף סוף להיות מה שאני מרגישה באמת- אישה לכל דבר".

:באדיבות המצולמת

"זה מאד מרגש, רומי שלי תמיד רצתה את זה, מגיל קטן. לאחרונה שמעתי מהסוכנת של רומי על האפשרות של מיזם מימון המונים כרעיון, והתייעצתי עם רומי, היא ממש אמרה לי 'זה החלום שלי, זה יהיה מימוש מלא של היותי אישה', ואני כאמא שלה תומכת בה באופן מלא. כמובן". כך אמרה היום אילנית אברג'יל אמה, ל"כאן דרום". את הראיון המלא תוכלו לקרוא בעיתון סוף השבוע.

איך זה עובד?

מימון המונים (באנגלית: Crowd funding או crowdfunding) היא שיטה פיננסית למימון מיזמים, עסקים וארגונים המבוססת על כסף שמושקע או נתרם על ידי מספר רב של אנשים פרטיים. מימון המונים משמש לקידום מגוון של מטרות, כגון תמיכה באמנים המבקשים סיוע מאוהדיהם, מימון חברות הזנק ופרויקטים עסקיים, קמפיינים פוליטיים, התמודדות עם מצבי חירום ואסון, הלוואות עמית לעמית, מימון סרטים עצמאיים ופרויקטים עיתונאיים, יצירת תוכנה חופשית ועוד. אף שהיה קיים גם קודם, מימון ההמונים זכה לתאוצה החל מסוף של העשור הראשון של המאה ה-21, בין היתר בזכות פלטפורמות אינטרנטיות חדשות שהוקמו כגון Kickstarter ו-Indiegogo, ושינויי חקיקה במדינות רבות שמאפשרים לכמות רבה יותר של משקיעים קטנים להשקיע במיזמים בתחילת דרכם עבור אחזקה ישירה בחברות.

מה צריך לעשות בכדי שזה יצליח ומה קורה אם לא מגיעים ליעד גיוס התרומות?

לתרום,הפרויקט חייב להשיג את יעד המימון שלו עד תאריך היעד שנקבע לקמפיין, במקרה ויעד המימון לא הושג, הכסף לא מחליף ידיים.

לעמוד הפרויקט- http://www.giveback.co.il/project.aspx?id=2313

תמונה: באדיבות המצולמת

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר