הבנאים באים לאשדוד. צילום: יח"צ

משפחת בנאי מגיעה לספריה

מחפשים מה לעשות השבוע? יש תרבות ממש פה, ליד הבית. ולסיום מפגש אקדמי מסקרן

פורסם בתאריך: 23.11.17 13:53

     

 

הבנאים באים

משפחת בנאי בספרייה העירונית

ביום שלישי 28.11 בספרייה העירונית ייערך המופע "ירושלים של משפחת בנאי", ערב מיוחד עם משפחת בנאי.

למופע יגיעו שלושה: גברי בנאי, בין הקומיקאים הראשונים, חלק משלישיית "הגשש החיוור"; אורי בנאי, זמר ושחקן אשר בין שיריו השיר "פרפרים"; ובועז בנאי, זמר, אשר בין שיריו השיר “כל השבוע ניראה כמו שבת”. מדובר באב ושני בניו שחברו יחדיו למופע בידור מוזיקלי מרגש ומרתק.

הם שרים את מיטב הלהיטים של "להקת התרנגולים", "שיר השכונה", "שיר השוק" ועוד. את הערב ילוו הרבה סיפורים ושירים ונוסטלגיה וצחוק. זהו ערב של פעם עם הרבה טעם.

כתבו וביימו: גברי ואורי בנאי; שירה וליווי מוזיקלי: אורי ובועז בנאי; קלידים: גיל נגל.

שלישי 28.11, בשעה 20:00, הספרייה העירונית, אשדוד

 

“מבשלים זוגיות” במתכון חדש

כשעורכת דין, מאמנת לזוגיות ושף נפגשים

"מבשלים זוגיות" הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי הזוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר.

מבשלים לכם זוגיות. צילום: ערן לביא

לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם "חבלני זוגיות", כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט: בצלחת?

גלית צור, עורכת דין לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ’רית, המאמנת הזוגית והעיתונאית סימי אקשוטי מציגים טיפול זוגי משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היום—יום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואים מזווית אחרת.

צילום: גילי נחושתן

כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי; בימוי: ניצן כהן. לפרטים: 0522550003, 048377777, www.barak-tickets.co.il.

מוצאי שבת 25.11, בשעה 21:00, יד יד לבנים, אשדוד

לבד וטוב לו

דב נבון במונארט

בראשון 26.11 במונארט יגיע השחקן דב נבון למופע יחיד.

אחרי 30 שנה בתיאטרון ובטלוויזיה השחקן המפורסם יוצא לראשונה במופע יחיד אינטימי, כן וכובש במיוחד ומזמין אתכם, יחידי הסגולה, להצטרף לדרך כשפני הניסיון שלו, אבל מבטיח לכם לא מעט גזרים.

דב נבון. צילום: נמרוד סונדרס

סיפורו של גבר שמתמודד עם קרע בנישואיו בצורה הכי קומית שיש, אבהות לילדות מתבגרות בשנות האלפיים, העולב שבחיי הסלב המקומי, יחסי אהבה—שנאה עם הפסיכולוגית שלו, המונוגמיה ואישיות כפייתית במיוחד. זהו ערב מטורף, מצחיק וסוחף, ביוגרפי ודמיוני.

גור קורן (מחזאי השנה על “המוגבלים” של בית לסין) כתב את המופע ושרטט באופן הומוריסטי את משבר אמצע החיים. ביחד הם בונים ומשייפים את מופע היחיד מול קהל.

לאחר המופע יראיין גור קורן את דב נבון על תהליך העבודה המיוחד, ויתקבלו שאלות מהקהל ופידבק.

ראשון 26.11, בשעה 20:30, מונארט, מרכז תרבות, אשדוד

 

סטודנטים, מחפשים הייטק בדרום?

מפגש של "דה מרקר" באוניברסיטת בן גוריון

מאת: טקניישן

סטודנטים אשדודים ותושבי הסביבה, בעיקר כאלה שלומדים באוניברסטית בן גוריון בנגב – זה יכול לעניין אתכם.

האם האקוסיסטם בבאר שבע מאפשר צמיחת סטארט-אפים בעיר או שזה רק באזז? מה נדרש כדי להפוך את באר שבע באמת לבירת הסייבר של ישראל? ואולי דווקא העתיד הטכנולוגי של העיר טמון בטכנולוגיות רפואה, רכב אוטונומי או חקלאות?

סוגיות אלו יעמדו במרכז אירוע שיקיים ביום שלישי (28.11) מדור טקניישן ב-TheMarker באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע תחת הכותרת ״קריירה בהיי-טק – בלי לעבור לתל אביב״. במרכז האירוע, שמתקיים לרגל השקת אתר טקניישן החדש (site:https://www.themarker.com/technation), יתקיים דיון בשאלה כיצד לבנות קריירה בהיי-טק בבאר שבע והאם נוצרה אלטרנטיבה בעיר לתעסוקה בענף במרכז הארץ. מוזמנים להירשם ולהשתתף – כל הפרטים כאן.

בשנים האחרונות התפרסמה באר שבע בתור ״בירת הסייבר של ישראל״. גם חברות טכנולוגיה – ובהן שחקנים בינלאומיים כמו דל-EMC, דויטשה טלקום ופייפאל, וחברות מקומיות כמו וויקס וטבולה – פתחו מרכזי פעילות בעיר. אך פייפאל מעבירה את משרדיה לתל אביב, וגם סטארט-אפים בעיר מתקשים לגייס את העובדים הדרושים לצמיחתם ונדרשים לעבור למרכז. העיכוב במעבר צה״ל לדרום משפיע גם הוא על זמינות כוח אדם טכנולוגי באיזור.

האם לתדמית הזו של באר שבע כבירת סייבר, שקיבלה גיבוי באינספור הצהרות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יש אחיזה בשטח? האמנם צומחת בעיר תעשיית סטארט-אפים שתוכל להשאיר סטודנטים בבאר שבע גם לאחר תום לימודיהם או שבהעדר אפשרויות תעסוקה ראויות הם ימצאו את עצמם חוזרים למשולש של רמת החייל-הרצליה פיתוח-רוטשילד?

באירוע ביום שלישי ישתתפו מאיה הופמן לוי, מנהלת מרכז הפיתוח של Dell-EMC בבאר שבע, יוני שוחט – מייסד ומנכ"ל Scadafence מבאר שבע, יותם צוקר – מוביל קהילת טק7 לקידום סטארט-אפים בבאר שבע וד”ר סתו רוזנצוויג, חוקרת בכירה לניהול ויזמות טכנולוגית, אוניברסיטת בן גוריון. הארבעה ישתתפו בפאנל בנושא ״ההזדמנויות שיהפכו את באר שבע לעיר ההיי-טקיסטים הבאה״ בהנחיית עמרי זרחוביץ׳, כתב שוק הון וטכנולוגיה ב-TheMarker.

את האירוע תפתח ההרצאה ״כך תשרדו ריאיונות ותתקבלו לעבודה בהיי-טק ללא ניסיון״ שיעביר יובל כץ, מנהל הגיוס הטכנולוגי, בטאבולה  (Taboola) שפתחה מרכז פיתוח בבאר שבע.

‏‏יום שלישי 28 נובמבר‏‏ ‏בשעות ‏‏17:00‏‏ – ‏‏19:30‏‏‏, אולם המכון הלאומי לביוטכנולוגיה, בנין 41. אוניברסיטת בן גוריון בנגב, באר שבע 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר