צלם גרגורי זריצקי

גל גדות, מאחורייך: הוונדר וומן של אשדוד

מאי בן שוע (15.5) היא ככל הנראה הבת המושלמת, מצד אחד תלמידת כיתה י' מצטיינת במסלול שוחרים במקיף א' ("אם היא מקבלת 96 היא ממש מתבאסת, אני צריכה לנחם אותה") ומצד שני יפיפייה שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות ("התחלנו רק בחופש הגדול, ומאז זה רץ בצורה מטורפת, הפקות כל שבוע") ובין כל זה היא גם מוצאת זמן להיות חברה במועצת התלמידים ולהתנדב בבתי אבות. ראיון עם אורלי, אמא גאה

פורסם בתאריך: 7.11.17 08:36

     

מאי היא תלמידה מצטיינת במגמת אלקטרוניקה, במסלול השוחרים, מסלול לימודים ייחודי המשלב לימודי טכנולוגיה מתקדמת עם לימודים עיוניים. בסיום לימודיו בתיכון (כיתה יב') היא תקבל תעודת בגרות ברמה מוגברת ותעודה טכנולוגית במקיף א'. במהלך הלימודים מאי עוברת הכשרה מיוחדת למקצועות הספציפיים הנחוצים לחיל האוויר, ובסיומם היא מיועדת לשירות אתגרי ואיכותי במערך הטכני של חיל האוויר. בן שוע בהחלט מכוונת לחיל האוויר, אבל לתפקיד היוקרתי והנחשק של טייסת.

ספרי לי קצת על מאי, איזה ילדה היא?

"מאי שלי היא מאד פעילה בכמה אפיקים, מעבר לכך שהיא תלמידה מצטיינת, ששמה את הלימודים במקום הראשון היא גם זמרת במקהלת בית הספר, נציגת התלמידים במועצת התלמידים ופעילה חברתית. היא מתנדבת בבית אבות בעיר, ולאחרונה, גם דוגמנית מצליחה".

מתי התחיל העיסוק בדוגמנות?

"התחלנו רק בחופש הגדול, ומאז זה רץ בצורה מטורפת, הפקות כל שבוע לא תיארתי לעצמי שזה יהיה ככה, זה פשוט בקצב מסחרר, היא כבר עשתה הפקות ביוטי, הפקה למכללת שיער, הפקת בגדי ים, תכשיטים, כלות".

בתור אמא, את לא חוששת מעולם הדוגמנות?

"אני חוששת, אבל היחסים שלי עם מאי הם מדהימים, מלבד זה שאנחנו קודם כם אמא ובת יש לנו יחסים פתוחים. בדרך כלל הנוער היום לא נותן להורים להתערב, את יודעת איך זה, אבל עם מאי זה לא ככה. אני בשיתוף בפייסבוק עם מאי. כלומר כל מה שמתפרסם בהודעות, ובכלל אני יכולה לראות הכל. אין לנו שום דבר בסודיות, גם באינסטגרם, אבל את זה אני משאירה לה. אבל כל דבר עובר דרכי אין דבר שנעשה לבד. ואני נתקלתי בצלמים..לא חסרים הצעות וסוטים ופה אני נכנסת לתמונה, אני גם עונה וגם חוסמת יש הרבה בנות שנכנסות לעולם הזה והורים לא מודעים ובכל זאת הם ילדות אחרי הכל והם יכולות לפול במקומות הללו".

הפקת בגדי ים . צלם: אלון יוסף

את מלווה אותה לימי צילום?

"אני מלווה אותה לכל יום צילום, בדרך כלל הצילומים הם בחופשים או אחר הצהריים, לעולם אל על חשבון הלימודים, כי לימודים זה במקום הראשון. ומי שרוצה באמת- משנה את הימים והשעות בהתאם אליה".

איך מגיעים אליה, יש למאי סוכן?

"לא. אני הסוכנת 🙂 . פשוט פונים אלינו, מספיק שצלם מפרסם תמונה, ושאר הצלמים כבר פונים אלינו. בהתחלה הצילומים הראשונים היו ללא תשלום, ועכשיו זה עם תשלום או שווי תשלום- בגדי ים ותכשיטים כמתנות, ועכשיו היא בתחרות שהמטרה היא להיות פרזנטורית של חברת תכשיטים בבורסה ליהלומים"

איך זוכים בתחרות?

"כמות לייקים, תגובות ושיתופים גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. מה שיהיה יהיה, בכל מקרה זו חשיפה ולדעתי זו גאווה לעיר, היא מתמודדת אשדודית, זה לא סתם".

 

 

איזה תגובות אתן מקבלות?

"וואו, את לא מבינה, אני מדברת איתך ואני עם חיוך"

אני מסכימה איתה, אי אפשר שלא לשמוע את אורלי בן שוע, האמא הנרגשת ששמחה בהצלחת ביתה ומלווה אותה לאורך כל הדרך בביתה היחידה. למאי יש עוד אח שגדול ממנה בשנה ושלושה חודשים.

"יש כל כך הרבה תגובות חיוביות, כולם משתפים את כולם. מגיע לה, 'היא יפיפייה' אבל אני הכי נהנת לשמוע 'לא רק שהיא יפה, היא חכמה, היא תלמידה מצטיינת', זה בא יחד היופי והחוכמה'. היא ילדה טובה".

מה החלום של מאי?

"היא רוצה להיות טייסת, היא שואפת גבוה. היא מצויינת בכל תחום. אם היא מקבלת 96 היא מתבאסת, זה כיתה י' לא סתם. אני מוצאת את עצמי מנחמת אותה ש96 זה בסדר והיא אומרת לי 'אני שואפת ל100, להכי טוב'. היא מעמידה לעצמה שאיפות והיא עומדת בהם. היא עושה הכל כדי להצליח. אני מאמינה בה".

צלם גרגורי זריצקי

כדי להצביע למאי:

פייסבוק:
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10155867691718114&id=828878113&set=a.10155867233238114.1073741829.828878113&source=48

אינסטגרם:
https://instagram.com/p/BbKLtaAhx3v/

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר