ההמונים בפסטיבל חלון לים התיכון. צילום: עמרי סילבר
ההמונים בפסטיבל חלון לים התיכון. צילום: עמרי סילבר

הצלחה גדולה אמש לפסטיבל חלון לים התיכון: הערב נועה קירל, עדן בן זקן ורן דנקר

פורסם בתאריך: 17.8.23 12:38

     

אמש היה אחד הערבים הגדולים של החלון לים התיכון, הצילומים מספרים את הסיפור הנפלא של הערב הראשון שעבר באופן חלק וזאת בזכות ההערכות המקצועית של עיריית אשדוד אגף האירועים, הביטחון העירוני, משטרת אשדוד ,כב"ה, מד"א מתנדבים ומתנדבות שהיו ליד המבלים לאורך כל הערב ודאגו להם למים.

המבלים ומבלות, הסדרי התנועה שמנעו עומס, הווייבים החיוביים והבום הגדול של המוזיקה של אושר כהן, אודיה, אבי אבורומי ומור רביעי, שפתחו חלון לים התיכון – ושכל המדינה תשמע.

הערב על הבמה: עדן בן זקן, נועה קירל ורן דנקר.

כבר בשעות הערב המוקדמות החלו מבלים ומבלות תושבי העיר לזרום לכיוון אמפי לידו. את השירים של הזמרים שעלו על הבמה בערב הראשון של פסטיבל חלון לים התיכון כולם מכירים מקרוב, מהרשתות, חלקם אפילו מגיעים לכל הופעה, רחוקה או קרוב. "יש כאן יומיים משוגעים, חלומיים", סיפרה אחת המבלות. "אם היו מבקשים מכל אחד מאיתנו להרכיב את הנבחרת שלו הוא היה אומר את השמות של הזמרים האלה, אולי בתוספת של עדן חסון, אבל הוא כבר היה כאן בתחילת יולי אז הכל טוב".

אושר כהן. צילום: שמואל דוד

אושר כהן. צילום: שמואל דוד

אודיה. צילום: שמואל דוד

אודיה. צילום: שמואל דוד

בכל שנה כבר מעל ל-30 שנים שהפסטיבל נערך וההצלחה שלו נשמרת. את ההתרגשות אפשר היה לחוש בכל פינה ומצד אלה שבאו לראות את אודיה הכוכבת או את אושר כהן המצוין, וגם את תופעת אבי אבורומי ומור רביעי שסחפו את השטח עם להיט ענק.

במהלך ההופעה הכל התנקז לשמחה אחד גדולה. השמחה של המבלים, אחרים שידעו כל מילה והאחרים שלא הפסיקו למשמע הביטים האלקטרוניים של אודיה וה"אינטלקטוערס" ואושר כהן עם "חמישי שישי" ו"אהבה" הכובש, שהרימו מסיבה אמיתית בקלאס ובאפס מאמץ, כשאת הלב שוברים אבורומי ומור עם "אין אותנו יותר" הנוגה, שצבע את האמפי באורות פנסי הטלפונים.

מור רביעי. צילום: שמואל דוד

מור רביעי. צילום: שמואל דוד

הלחות הגדולה לא הפריעה לאיש לחגוג, להיפך. דומה כי מזג האוויר רק הוסיף לאווירה המחשמלת שהאירה באור גדול את היופי של בני הנוער באשדוד, שרואים את סוף החופש מתקרב אבל לא מוכנים לוותר על דקה ממנו.

הערב יעלו על אותה במה רן דנקר, עדן בן זקן ונועה קירל, בערב הנעילה שצפוי להיות מלא אנרגיות, מוזיקה טובה ומצב רוח מצוין כיאה לקיץ ישראלי באשדוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר