טונה. צילום: גיא כושי
טונה. צילום: גיא כושי

מחר זה קורה: המופע של טונה באשדוד

מחר יופיע טונה, אחד הראפרים המוכשרים והמוכרים בישראל, על בימת האמפי פארק אשדוד, עם השירים שכולם כבר מכירים בעל פה, במופע שירעיד את העיר. פרטים על כרטיסים, כאן

פורסם בתאריך: 12.7.23 07:55

     

הראפר הישראלי טונה, מגיע מחר לאמפי פארק באשדוד עם אחד המופעים המבוקשים במדינה. מאז פרץ לתודעה עם השיר 'גם זה יעבור' הפך טונה לאחד הכוכבים שהקהל מעריץ ומעריך, באמצעות הטקסטים שהוא מעביר בשיריו.

 

"טוּנָה" הוא שם הבמה של הזמר והראפר הישראלי איתי זבולון (39). הוא היה חבר בהרכב מוזיקלי בשם "טונה-מן ג'ונס" ויחד הוציאו מספר סינגלים עד שהתפרקו.

שיר הפריצה של טונה לתודעה הציבורית היה "גם זה יעבור", אותו הוא יצר יחד עם ניר דנן ויניב בן עמי שהיו אתו בהרכב, ובשיתוף עם המוזיקאי יקיר בן טוב. השיר הגיע למקום ה-16 במצעד של גלגל"צ, והאלבום בו מופיע השיר, שנקרא גם הוא 'גם זה יעבור' זכה בפרס אקו"ם בקטגוריית הישג השנה לשנת 2015. שירים נוספים מתוך אותו אלבום – "רוק 30", "למה לא עכשיו" עם שלומי סרנגה ו"עולם משוגע" עם רביד פלוטניק – זכו להצלחה גם הם.

טונה. צילום: רמי שלוש

טונה. צילום: רמי שלוש

בשני אלבומים נוספים שהוציא טונה, הוא ממשיך לייצר להיטים ושיתופי פעולה עם אומנים ישראלים, בהם הוא משלב ביקורת חברתית או משתף חוויות שעבר באופן אישי. בין היתר הוא שיתף פעולה עם נצ'י נצ' שוב בשיר "אני כאן לשבור".

טונה זכה לפרסים ביניהם – איש השנה, כותב השנה, אלבום השנה של אקום ושל גלגל"צ, והגיע לשיאים ישראלים חדשים בנתוני ההאזנות בספוטיפיי. הוא הראפר הראשון בישראל, שהופיע בקיסריה לבד (פעמיים, בקיץ שעבר) עם מופע שכלל עיבודים חדשים ותזמורת נגנים שלמה. הוא ערך מופע ענק בהיכל מנורה, חגיגת סולד אאוט בלייב פארק בראשון לציון במופע משותף עם רביד פלוטניק שבו הוסיפו שלוש הופעות למופע המשותף שלהם, אחרי שכ-50 אלף כרטיסים לשלוש ההופעות הראשונות נחטפו תוך יממה.

עכשיו טונה והצוות מגיעים לאמפי פארק באשדוד, עם המופע המבוקש בארץ, כדי להרעיד את העיר. יום חמישי, 13 ביולי 2023 בשעה 21:00. ניר דנן – הפקה מוזיקלית, גיטרות וקולות, יקיר בן טוב – הפקה מוזיקלית, קלידים וקולות, זוהר ברזילי – תופים וקולות, יניב סאן בן עמי –  בס, נמרוד בר – קלידים. אמפי, מפקורה 1, אשדוד. להזמנות 8090*.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר