חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי
חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי

"היה מושלם": יובל אברמוביץ ומאירה גולדברג מפרגנים לשבוע הספר באשדוד

חגיגות חג הספר באשדוד חתמו השנה הצלחה גדולה. אלפי אנשים פקדו את דוכני הספרים והשתתפו בפעילויות שהציעה העיר אשדוד, והסופרים יובל אברמוביץ ומאירה ברנע גולדברג חלקו את החוויה שלהם באשדוד בפוסטים ברשתות החברתיות ופירגנו בענק

פורסם בתאריך: 21.6.23 11:37

     

שבוע הספר בעיר אשדוד היה השנה ללא ספק מושקע ומוצלח במיוחד. הסופרים המוכרים יובל אברמוביץ ומאירה ברנע גולדברג, שהשתתפו באירועים באשדוד, פרסמו פוסטים ברשתות החברתיות שלהם על הפקה יוצאת במינה.

 

 

אלפי איש מילאו את האירועים בעיר במוקדים השונים, ונהנו משלל פעילויות, דוכני ספרים, מפגשי סופרים, הצגות, שעות סיפור, הרצאות ופעילויות נוספות. מנהלת הספריה העירונית איילת עמר, התרשמה בעצמה מגודל ההצלחה של האירועים ומכמות התושבים שפקדו את המקום.

חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי

חג הספר באשדוד, הרצאתו של יובל אברמוביץ. צילום: מייק אדרי

הפוסטים שכתבו יובל אברמוביץ ומאירה ברנע גולדברג אמרו את הכל. "חזרתי עכשיו מאירוע מדהים באשדוד שקצת ״השתלטה״ השנה על אירועי שבוע הספר וארגנה שפע של אירועים ספרותיים ברחבי העיר. אני לא מרבה להשתמש במילה מדהים כשאני כותב (בעיקר כי אנחנו חיים בעידן שבו הכל ״מדהים״ ו״מהמם״) אבל באמת שהמילה מדהים מדויקת הפעם. מעבר לשפע האירועים בכל רחבי העיר הכל היה כל כך מוקפד וכל כך נדיב וכל כך מכבד. אני כמעט כל יום מרצה במתנ״ס / ספרייה / בית ספר / מכללה / חברה וכמעט כל יום אני תוהה לעצמי למה משלמים לי כסף עבור הרצאה כזו או אחרת אבל לא מכבדים את המינימום בשביל שיהיה מושלם…. באשדוד הערב היה מושלם. מכוסות היין, הכיבוד, תיק הבד והמחברת לקהל ומינימום העזרים שהייתי זקוק להם. פגשתי קהל יוצא מן הכלל, סקרן, נלהב ונרגש". כתב אברמוביץ (לפוסט המלא לחצו כאן)

חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי

חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי

בפוסט של גולדברג נכתב: "העובדים של סטימצקי היו מדהימים. ההורים המתינו בסבלנות. ברקע שמעתי שירים יפים כל כך: ״איך אדע? ועודני ילד זו חידה ותשובה לי אין כשאדע, לא אהיה כבר ילד בינתיים לי שיר מתנגן…״, וחתמתי וחתמתי וחתמתי והצטלמתי וחתמתי ופתאום הרגשתי תחושה משונה שלא הרגשתי הרבה זמן: אושר!! אני מאושרת! איזה מזל שהגעתי לאשדוד! איזה מזל שלא סירבתי בגלל עייפות". (לפוסט המלא לחצו כאן)

חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי

חג הספר באשדוד. צילום: מייק אדרי


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר