פעילות לחג השבועות עם מתמודדות מאסטר שף לשעבר. צילום: מועצת נשים
פעילות לחג השבועות עם מתמודדות מאסטר שף לשעבר. צילום: מועצת נשים

ללמוד ממאסטר: סדנאות בישול וטעימות לרגל חג השבועות באשדוד

משתתפות מאסטר שף הגיעו לאשדוד להעביר פעילות חווייתית ליותר ממאה וחמישים מתושבי אשדוד, שלמדו כיצד להכין מנות ותבשילים מיוחדים לרגל חג השבועות. את הפעילות יזמה יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה עמרם

פורסם בתאריך: 23.5.23 20:41

     

מתמודדות מאסטר שף לשעבר – שרה ג'יזל ללוש ושרה מלכה, העבירו סדנאות בישול וטעימות לרגל חג השבועות, בפעילות מיוחדת לרגל החג בהובלתה של יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה עמרם. בפעילות השתתפו מעל 150 תושבים ותושבות שנהנו מהכנת מנות טעימות ומתוקות לקראת החג.

 

 

שתי הסדנאות הן תוצר לשיתוף פעולה של אהובה עמרם עם שירן גוזלצני – מנהלת השיווק של קניון סימול, רשת "ארקוסטיל" ו"משק 31". "כיועצת ראש העיר לקידום נשים אני שמחה לראות קהל שמורכב מכלל האוכלוסייה, נשים גברים ומכל הגילאים", אמרה עמרם. "חשוב לנו לפרגן לבעלות עסקים ובכלל לקדם כל אישה בעיר ולהביא את סיפור ההצלחה שלהן כמעורר השראה". בנוסף הוסיפה עמרם כי "הביקוש לסדנאות היה גדול והן התקיימו לאורך יומיים, כל ערב כלל 2 סבבים והמשתתפים נהנו מחוויה יצירתית ומהשתתפות באופן פעיל בהכנת המאכלים, כולל ילדים שבאו עם ההורים וטעמו מהמאכלים ומגוון המטעמים".

המשרד לקידום מעמד האישה מזמין את תושבות ותושבי אשדוד למגוון הפעילויות המעשירות שהמשרד מארגן בעיר, וקורא למעוניינים ליצור קשר ולעקוב אחר האירועים ולהשתתף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר