נועה קירל. צילום: ערן לוי
נועה קירל. צילום: ערן לוי

גם נועה קירל תהיה שם: תתכוננו לפסטיבל אשדודאנס ביוני הקרוב

הפסטיבל הכי שמח שיש חוזר לאשדוד: פסטיבל אשדודאנס 2023, שיתקיים בין ה- 26-29.6 עם הופעות של נועה קירל, דנה אינטרנשיונל, רותם כהן ועוד רבים וטובים. מי מופיע ומתי? התכנית המלאה כאן

פורסם בתאריך: 23.4.23 22:28

     

פסטיבל המחול הבינלאומי חוזר בפעם השישית לאשדוד, ולארבעה ימים גדושים של מופעי מחול ישראליים ובינלאומיים, בהשתתפות להקות המחול המובילות בארץ, הפקות מקור, סדנאות אמן עם אורחים מחו"ל, מופעי מחווה והוקרה והאמנים הגדולים בישראל: נועה קירל, בניה ברבי, דנה אינטרנשיונל, דני רובס, להקת שלווה, נרקיס, רותם כהן, ואלרי חאמתי, שימי תבורי, קובי אפללו, מאיה בוסקילה ועוד.

את הפסטיבל יפתח המופע "נקודה בזמן – סיפורו של המחול הישראלי". ויציג את כל השינויים המרתקים שחלו במחול הישראלי, הרגעים הגדולים והשירים הבלתי נשכחים שהניעו אותו להתפתח ולהתרחב, היוצרים הגדולים שנחקקו בתודעה והמאפיינים המקומיים שהשתלבו בסגנונות שהתאזרחו כאן בארץ – הפכנו לסיפור אחד צבעוני וקסום – סיפורו של המחול הישראלי.

נרקיס. צילום: תום עמוס

נרקיס. צילום: תום עמוס

משתתפים: נועה קירל (עם הפתעה מיוחדת מאוד לאורחי הפסטיבל), להקת שלווה, נרקיס, בניה ברבי, אוהד שרגאי, סגיב כהן, דני רובס וואלרי חמאתי, יחד עם כ-2000 רקדנים – מראשיתו של הפולקלור ועד היצירה העכשווית המרתקת ופורצת הגבולות.

מופע הפתיחה - 'נקודה בזמן'

מופע הפתיחה – 'נקודה בזמן'

מופע הנעילה – "מעלה מעלה – לרקוד עם מלך הפופ צביקה פיק" מוקדש למוזיקאי שהקדים את זמנו והביא לישראל את בשורת הפופ הגרנדיוזי והדיסקו הגרובי, שהותיר מורשת מוזיקלית מפוארת ורבבות רקדנים שעדיין מתנועעים לצלילי הקלאסיקות העל-זמניות שלו. להיטי הענק שלו מושמעים עד היום ומאכלסים בקביעות את רשימות ההשמעה בהרקדות ובמסיבות. המופע משלב למעלה מ-2000 רקדניות ורקדנים, במופע שכולו מחווה לאגדה שהייתה באמת. התחברו אל הרקדן האוטומטי שבכם ובואו לשמוח ולרקוד אתנו את השירים הנוצצים שכולנו אוהבים. בהשתתפות: אדם, מיי פיינגולד, אילנה אביטל, רותם כהן, דנה אינטרנשיונל, שרי, שימי תבורי, קובי אפללו, וריקי בן ארי.

עוד בפסטיבל: סטפאפ עם להקת ג'נסיס, אהבה אחת קטנה – מופע מחווה לשיריה של המשוררת רחל שפירא, חיים בסרט- מופע מקורי עם שירים וריקודים מתוך הרגעים הגדולים של הקולנוע הישראלי, תן לזמן ללכת – ערב מחווה מרגש עם שיריו של אביהו מדינה, ההיא עם ה-היי -הצדעה להורה עם עמודי התווך של הריקוד העממי, עניין של אושר – דני רובס במופע במיוחד לפסטיבל, בהקיץ – בכורה עולמית למופע החדש של להקת קמע. כיתות אמן עם: ולרי פאנוב, אילנה כהן, סדנא של הצלם פיני חמו.

המופע 'מעלה מעלה'

המופע 'מעלה מעלה'

"פסטיבל ״אשדודאנס״ הוא פרויקט בין לאומי של העיר אשדוד, שהפך לאבן דרך משמעותית בגזרת המחול הישראלית והבינלאומית, והוא יכלול מופעי מחול מהשורה הראשונה בהשתתפות להקות המחול הטובות בארץ", אמר ראש העיר יחיאל לסרי. "לצד שלל המופעים וההרקדות המוצעים לכם בפסטיבל, תינתן במה נרחבת לחיבור הבין-דורי של תרבות המחול בישראל. בפסטיבל יופיעו רקדנים ורקדניות ותיקים, שתרמו רבות לביסוס תרבות הריקוד בארץ, לצד רקדנים ורקדניות צעירים, מכל רחבי הארץ".

המופע של אביהו מדינה

המופע של אביהו מדינה

אבי לוי, המנהל האומנתי של פסטיבל אשדודאנס, מזמין את כולם להגיע לפסטיבל וליהנות מהפקה מהטובות שיש. "השנה אני שמח וגאה להזמין אתכם לפסטיבל זרוע כוכבים ומלא באגדות חיות",אמר. "רקדניות ורקדנים שהניחו בארץ את התשתית למחול הישראלי, כוריאוגרפים ויוצרות מהעולם שהצעידו שהפכו לאגדות ולצידם אלפי רקדניות ורקדנים מכל הארץ ומכל הגילים".

יוסי עטר, מפיק הפסטיבל: "פסטיבל אשדודאנס הפך למסורת בעירנו, השנה אנו מרחיבים את הפסטיבל לעולמות תוכן של יצירות שונות מעולמות האומנות הוויזואלית הישראלית ליצירת קטעים מקוריים וחדשניים, כשעולם המחול מוביל ומשתלב בהן בצורה נפלאה".

שימי תבורי. צילום: י.ישראל

שימי תבורי. צילום: י.ישראל

לתכנית הפסטיבל המלאה לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר