אשה בוסלה. צילום: SOURCE
אשה בוסלה. צילום: SOURCE

בוליווד זה כאן: המוזיקאית המפורסמת מהודו תופיע בישראל

היא זוכת שיא גינס כאמן המוקלט ביותר בתולדות המוזיקה, הייתה מועמדת פעמיים לגראמי, זכתה בפרס מפעל חיים, ובתארים רבים ומכובדים. הזמרת ההודית המפורסמת אשה בוסלה, מגיעה להופיע באשדוד. איפה, מתי, וכמה זה יעלה? הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 17.4.23 21:08

     

הזמרת ההודית המפורסמת ביותר מגיעה להופיע באשדוד. מדובר במופע ייחודי של אחת המוזיקאיות והיוצרות החשובות והגדולות בהודו. כבר מעל ל-70 שנה שאשה בוסלה לוקחת חלק מרכזי בעולם התרבות בהודו. קולה מלווה אלפי סרטים הודים, רשימת הפרסים והתארים שבהם היא זכתה ב-7 העשורים האחרונים רבה ומכובדת: היא זכתה בפרס מפעל חיים, שבעה פרסי BFJA ופרס Dadasaheb Phalke. בשנת 2008 בוסלה זכתה בתואר כבוד על ידי ממשלת הודו בפדמה ויבהושאן (תואר הכבוד האזרחי השני בגובהו במדינה), ספר השיאים של גינס הכיר בבוסלה בשנת 2011 כאמן המוקלט ביותר בתולדות המוזיקה והייתה מועמדת פעמיים לגראמי.

יחד איתה יגיע הזמר סודש בוסלה (Sudesh Bhosle), סודש הוא מפיק ושופט ב-K For Kishore, ריאלטי השירה המוביל בSony Entertainment Television. סודש מזוהה עם שירי בוליווד רבים ומפורסמים ומלווה את אשה בוסלה בהופעות בכל העולם.

אשה בוסלה. צילום: SOURCE

אשה בוסלה. צילום: SOURCE

המופע הבוליוודי המרהיב והמרגש יתקיים ב- 11/05 באמפי פארק אשדוד. לאורך כל הערב ילוו אותם על הבמה 12 נגנים ו-2 זמרי ליווי והם יבצעו את השירים האהובים מהרפרטואר של אשה בהוסלה ושל התרבות ההודית. את המופע מפיק ריימונד קנדלקר, שמוביל את תחום ההפקות ההודיות למעלה מ-20 שנה, הוא יזם והביא לארץ את הזמרים הגדולים והמובילים בהודו ומפיק את פסטיבל ההודיאדה, הפסטיבל ההודי המוביל בישראל שמתקיים מדי שנה באילת.

כרטיסים: 299-499 ש"ח, ניתן לרכוש דרך האתר:

https://www.amphi-ashdod.co.il/item.asp?item=3012


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ובטלפון: 054-2357080

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר