ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד
ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

בוקר נשים באשדוד: סרט קולנוע והרצאה של העיתונאית לינוי בר גפן

ערב נשים חוויתי במיוחד התקיים באשדוד, במסגרת חודש יום האישה. כ-150 נשים מאשדוד השתתפו בהרצאה של העיתונאית לינוי בר גפן, וצפו בסרט קולנוע עם פופקורן ושתייה. אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, שיזמה את האירוע: "שמחה לראות כוח של נשים אשר לוקחות פסק זמן מעיסוקיהן ומפרגנות לעצמן"

פורסם בתאריך: 23.3.23 18:39

     

אירועי חודש האישה ממשיכים באשדוד, כשהפעם, כ-150 נשים השתתפו בערב חווייתי שארגנו בשיתוף פעולה פורה – אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, ושירן גוזלני, מנהלת האירועים של קניון סימון, והילה שכנאי, מתאמת שיווק עסקי ברשת הוט סינמה.

אהובה עמרם פתחה את הערב בדברי ברכה והדגישה את חשיבותם של כנסים ואירועים מסוג זה. "כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, חשוב לי לקדם מפגשים מעוררי השראה מן הסוג הזה ואני שמחה לראות כוח של נשים אשר לוקחות פסק זמן מעיסוקיהן ומפרגנות לעצמן חוויה מעצימה של חגיגה נשית במיטבה".

ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

ערב נשים באשדוד עם הרצאתה של לינוי בר גפן. צילום: מועצת נשים אשדוד

הערב כלל הרצאה מדהימה ומרגשת של העיתונאית לינוי בר גפן, עם הרצאתה המעוררת השראה "ללמוד לקום", המציידת את המאזינים בארגז כלים המאפשר התמודדות עם משבר באופן חיובי. בסוף המפגש נהנו הנשים מהסרט "פעמיים ריטה" והתפנקו בפופקורן וקולה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר