משפחת טרסוב, יובל המבולבל, דילן דרור. צילומים: אמיר יהל, רפי דלויה, קובי גדעון/לע"מ
משפחת טרסוב, יובל המבולבל, דילן דרור. צילומים: אמיר יהל, רפי דלויה, קובי גדעון/לע"מ

יובל המבולבל, דילן דרור, משפחת טרסוב ועוד: פסטיפארק חול המועד 2023 באשדוד

הפסטיבל שכולו מיועד לילדים יתקיים ב-9-10/4 ולצד כוכבי הילדים והנוער ייהנו המבלים מבובות ענק, מתנפחים, מתחם ג'ימבורי, מוזיקה משובחת, כוכבי הדוקו ראליטי משפחת טראסוב ועוד הרבה הפתעות. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 22.3.23 20:11

     

פסטיפארק – הפסטיבל של חול המועד יתקיים במשך יומיים (ראשון ושני של חוה"מ פסח) בפארק אשדוד ים. שעות הפעילות יחלו ב-10:00 בבוקר ובעמדות השונות יתקיימו גם מגוון מופעים, הצגות, סדנאות יצירה והפעלות, דמויות ענק, ליצנים והולכי קביים בתלבושות מרהיבות ועוד.

פסטיפארק אשדוד

פסטיפארק אשדוד

במסגרת המופעים המרכזיים יעלו על הבמה: יובל המבולבל, יניב המגניב, דילן דרור ומשפחת טרסוב. כאשר הכניסה חופשית לכל המופעים.

באגף האירועים הסבירו כי המטרה היא לתת להורים וגם לילדים מענה ובילוי קרוב לבית, ולכן שעות הפעילות יהיו ארוכות ועשירות בפעילויות אטרקטיביות.

יניב המגניב בהופעה. צילום: שמואל דוד

"האירועים שנבחרו מתאימים לכל הקהילות המרכיבות את העיר אשדוד, שייהנו מחגיגה משותפת ומזמינה", אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

מנהלת אגף אירועים איריס נפתלי, הוסיפה: "חשוב היה לנו להמשיך את המתכונת של השנה החולפת ולהציע לתושבי העיר פעילויות עם מיטב ההופעות לילדים בחינם. אני מזמינה את כולם להגיע וליהנות מפארק אשדוד ים רחב הידיים, שבו יש מקום לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר