סיור קולינרי באשדוד. צילום: עיריית אשדוד
סיור קולינרי באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

כארבעים נשים משפיעות התארחו בסיור טעימות בעיר אשדוד

במסגרת אירועי חודש האישה הבינלאומי, אירחה אהובה עמרם יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, כארבעים נשים משפיעות במגוון תחומים והכירה להן את העיר אשדוד. הנשים נהנו מסיור במרכז המבקרים וטעמו מאכלים בסיור קולינרי טעים במיוחד

פורסם בתאריך: 1.3.23 09:13

     

כחלק מאירועי חודש האישה הבינלאומי, אירחה אהובה עמרם – יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, כארבעים נשים משפיעות מרחבי הארץ, ביניהן מנהלות במפעלי הייטק ובארגונים שונים, מנכ"ליות ומשפיעניות מכל רחבי הארץ, שבאו לסיור בעיר אשדוד.

הנשים ביקרו במרכז המבקרים החדשני והאינטראקטיבי בבית אריה קלנג, שם פגשה אותם אירמה צור, מנהלת מרכז המבקרים, וסיפרה להן על המרכז. עו"ד דר' סימה אזוגי קלנג – סגנית ליועץ המשפטי בעיריית אשדוד, ערכה לנשים סיור במרכז, וסיפרה על תולדות העיר והקשר המשפחתי שלה לבוני העיר, על אתרי התיור המקסימים, המיצגים והאומנות, על התרבות, והסרט המדהים שהציג 24 שעות ביממה של עיר שוקקת חיים.

סיור קולינרי באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

סיור קולינרי באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

משם המשיכו לסיור קולינרי של שלוש שעות עם עדי רוזן, שסיפרה על ערי הדרום, על הסיורים הקולינריים האיכותיים והמלהיבים שהיא מקיימת ובצידם סיפורים על התחנות הקולינריות בעיר. האורחות נהנו מטעימות של קינוחים מתוקים ומלוחים – בגט צרפתי, קרואסון פיסטוק, חצ'פורי גיאורגי, גלידות עבודת יד, קפה זהב ועוד המבטאים את הטעמים ואת עולם הקולינריה של אשדוד.

במהלך הכנס דיברה עמרם על החשיבות של קידום וחיזוק נשים בכל התחומים. וגם, סיפרה על העיר אשדוד, עיר מגוונת ורב תרבותית ובה תושבים מתשעים ותשע תפוצות, הכירה להם את העיר על כל היבטיה, וציינה את האופי המיוחד של העיר אשדוד. "חיזרו לבקר באשדוד, יחד עם
עובדים, חברים ובני משפחה, ושמשו שגרירות לעיר היפה אשדוד", סיכמה עמרם את הביקור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר