המשכן לאמנויות הבמה. אלי נכט. צילום: עיריית אשדוד

דרמה בחסות נכט: אושרה הפעלת המשכן לאמנויות הבמה גם בימי שבת

הבטיח וקיים: סגן רה"ע אלי נכט הבטיח להעלות היום הצעה להפעיל את המשכן לאמנויות הבמה גם בשבת. ההצעה אכן עלה להצבעה וזכתה לרוב

פורסם בתאריך: 13.2.23 19:22

     

סגן רה"ע אשדוד אלי נכט ממשיך לעורר סערות בגזרה של חרדים-חילוניים בעיר. הפעם מדובר בהצעה שלו להפעיל את המשכן לאמנויות הבמה גם בימי שבת שעברה בזכות השימוש של נכט בקול הכפול שלו בתור יו"ר הדירקטוריון.

מוקדם יותר היום, הסביר נכט את הצעתו לפתוח את המשכן בשבת, כאשר כתב "אנחנו חיים במציאות של קיבוץ גלויות, שמאתגרת את חיי היום יום שלנו הן במדינה, והן בעיר אשדוד. בעירנו חיים זה לצד זה חילונים ודתיים, מסורתיים וחרדים, עולים וותיקים, יוצאי עדות המזרח ואשכנז. במציאות כזו, אנו בהנהגת העיר נדרשים לספק את צרכי כל התושבים. אלו שרוצים לשמוע מוזיקה מזרחית ואלו שרוצים לשמוע את שלמה ארצי, אלו שרוצים לשמוע זמרים בצרפתית או במרוקאית, רוסית או אמהרית.

"באותה מידה אני סבור שאנו צריכים לאפשר לתושבי העיר לצרוך תרבות גם בשבתות, בדומה לערים מעורבות אחרות. במיוחד אם מדובר על מוסדות עירוניים שציבור התושבים משלם עליהם מיסים מדי חודש בחודשו. מי שירצה לצרוך שירותי תרבות ופנאי ייעשה זאת ומי שלא ירצה אף אחד לא יכפה עליו. אין טעם במקומות סגורים, אשר יכולים להיות זמינים ופעילים לקהל הרחב.

"למה הדבר דומה? למודל עבודתו של מרכז המסחרי BIG Fashion בעיר. ביג מעמיד פלטפורמה לטובת כלל התושבים, וכל בעל חנות מחליט אם הוא מעוניין לפתוח אותה בשבת או לא, אבל ה- BIG עצמו פתוח לרווחת הכלל. כך גם אנו כעירייה והשירותים העירוניים צריכים להעמיד לרשות הציבור את מתקניה ומי שירצה יצרוך ומי שלא לא יצרוך. הכל בנועם בכיבוד הדדי, בהידברות אמיתית ובשכנות טובה. כך היום פועל המתנס ׳דיונה׳ בשבתות, כך אנו מכבדים את החופים הנפרדים, הכל מתוך קירוב לבבות וחיים משותפים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר