פדות מכוונת גבוה. צילום: מאיר לביא
פדות מכוונת גבוה. צילום: מאיר לביא

לא רואה ממטר: פדות רוטנמר תספר באשדוד איך ניפצה תקרות זכוכית כשהיא בגובה של 1.28 מטר

פדות רוטנמר לא ייחסה לגובה שלה חשיבות כשרצתה להגיע הכי גבוה שאפשר. במופע ייחודי בעיר אשדוד היא תספר את הסיפור האישי שלה, ועל איך עם עוצמה ונחישות, הצליחה לפרוץ תקרות זכוכית ולהיות כל מה שהיא רוצה להיות

פורסם בתאריך: 7.2.23 11:41

     

הגובה של פדות רוטנמר הוא גובה 1.28 מטר. היא חלמה להיות מורה, אך בתי ספר סירבו להעסיק אותה. היא לא ויתרה, נלחמה בדעות הקדומות, ולבסוף הצליחה להגשים את חלומה.

פדות – גמדה שמחוללת שינוי במופע מעורר השראה, בועט ונוגע, המציג את סיפור חייה הבלתי ייאמן של פדות, נמוכת הקומה שהצליחה לפרוץ תקרות זכוכית, והפכה למורה האהובה בישראל. זוכת פרס פורצת דרך בחינוך לשנת 2019, בהרצאה המעניקה לקהל חוויה של הומור, רגש והשראה להאמין בעצמם, ליצור שינוי, ולהגשים חלומות.

פדות בהופעה. צילום: מאיר לביא

פדות בהופעה. צילום: מאיר לביא

 

בביטחון עצמי, בישירות, בהומור וברגישות היא ניצבת מלוא קומתה הזעירה על הבמה ומספרת על המסלול שעברה: "אז ככה, כשאת גמדה, כל דבר שאת רוצה מכוון אותך להשיג גבוה, גם אם זו רק המלחייה המונחת על השולחן. אבל אני, בחורה עם שאיפות צנועות שכמוני, רציתי הרבה יותר ממלחייה, חלום הילדות שלי היה להיות מורה. כן, לעמוד מול כיתה שלמה של תלמידים ולהוביל גם אותם גבוה. אז הלכתי ללמוד במגמת הוראה ותיאטרון, סיימתי את הלימודים וגם הכנתי לי תיק, הרי ממש בעוד רגע אקבל את המשרה שעליה חלמתי מילדות".

כנגד כל הסיכויים הפכה פדות למורה מצליחה ומרצה מבוקשת. סיפור של נחישות, דבקות, עוצמה וגבורה. סיפור עליה. סיפור עלינו. פדות רוטנמר, מורה, מדריכה ומרצה שהפכה את סיפורה האישי הבלתי אפשרי למנוע צמיחה והעצמה לרבים.

פדות. צילום:

פדות. צילום:

מתי? יום שלישי, 28 בפברואר 2023 בשעה 19:30, מרכז קהילתי 'דקל', שד' רוטשילד 6, אשדוד. מחיר כרטיס: 20 ₪ בלבד. למידע נוסף 08-8668634


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר