הסרט "עקרה". צילום: יח"צ
הסרט "עקרה". צילום: יח"צ

הסרט הישראלי "עקרה" יוקרן במונארט אשדוד

הסרט הישראלי "עקרה" שבוים על ידי הרב מרדכי ורדי יוקרן במונאט אשדוד, ובסופו יתקיים מפגש עם היוצר, שיספר על הסרט וישוחח עם קהל הצופים. עלות כרטיס: 30 שקלים

פורסם בתאריך: 3.1.23 09:53

     

ביום שלישי ה-17.1 בשעה 11:00 בבוקר תתקיים הקרנה של הסרט הישראלי "עקרה" באולם המופעים מונראט באשדוד. הסרט, שבוים על ידי מרדכי ורדי עוסק בצורה רגישה ועדינה בעולמה של צעירה חרדית שנפגעת מינית על ידי נווד תימהוני שטוען שיכול לרפא אותה מעקרותה.

בעלילת הסרט פייגי ונפתלי, זוג חסידי ברסלב, החיים יחד עם הוריו של נפתלי בצפת, הספוגה במיסטיקה יהודית. הם טרם התברכו בילדים, וכשראש השנה מגיע, נפתלי טס לאוקראינה להתפלל להריון על קברו של רבי נחמן. בהיעדרו, אב המשפחה מזמין לביתם את רבי אליהו, נווד עם שופר גדול, שמציע לפייגי ריפוי באמצעות קול השופר. נפתלי חוזר ומגלה שכלום כבר לא יחזור להיות כשהיה. היחסים בין בני הזוג מידרדרים, והמשפחה נכנסת לסחרור. על פני השטח צפות שאלות על אמונה ועל השגחה אלוהית, וקשה להבחין בין טוב לרע, בין טהור לטמא. כדי לשקם את הזוגיות, הזוג הצעיר ייאלץ להשתחרר מתבניות ישנות ולמצוא אהבה מחדש, אחרי אובדן התמימות.

הסרט "עקרה". צילום: יח"צ

הסרט "עקרה". צילום: יח"צ

לא כל נתקלים בשמו של רב כתסריטאי ובמאי. מרדכי ורדי, הרב של קיבוץ ראש צורים שבגוש עציון, הוא גם קולנוען עם תעודות. הוא למד בימוי והפקה באוניברסיטת תל אביב, יצר כמה סרטים תיעודיים, ושימש כראש מגמת התסריטאות בבית הספר לקולנוע מעלה. הסרט "עקרה" הינו הסרט העלילתי באורך מלא הראשון שלו. בסיום ההקרנה ייערך מפגש איתו בו יספר על הסרט וישוחח עם קהל הצופים.

"עקרה", דרמה, 108 דקות, ישראל 2022, בימוי ותסריט: מרדכי ורדי, הפקה: חגי ארד, אהרון פאר, אלעד פלג, חברת הפקה: דרומהפקות. שחקנים: מילי עשת, יואב רוטמן, אילנית בן-יעקב, נבו קמחי, מיכאל וייגל, גיל פרנק, יאנה יוסף, הנרי דוד, רננה רז, גולן אזולאי, צק ברקמן, אפרת בוימולד, דן מאוטנר, זאב שמשוני. יום שלישי, 17 בינואר 2023 בשעה 11:00, אולם מופעים מונארט -מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. כרטיס ב-30 ש"ח. להזמנות ://did.li/1P8YH, או בטלפון  6452*.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר