יהב אדר, זוכה בפרס. צילום: יחצ דורטו
יהב אדר, זוכה בפרס. צילום: יחצ דורטו

"רמה אחת מעל": יהב אדר מאשדוד במקום ראשון בתחרות קרקס בינלאומית

יהב אדר מאשדוד המתאמנת בבית הספר לקרקס 'דורטו' באשדוד, זכתה במקום הראשון בתחרות הגרנד פרי בפסטיבל קרקס בינלאומי בליטא. יהב: "זה היה מרגש בטירוף"

פורסם בתאריך: 30.11.22 17:04

     

יהב אדר, בת 20 מאשדוד, זכתה במקום הראשון בתחרות הגרנד פרי (GRAND PRIX) בפסטיבל קרקס בינלאומי CIRKO שנערך השבוע בליטא. "זה מרגש בטירוף וכבוד גדול לעיר אותה ייצגנו", סיפרה.

יהב מתאמנת מזה 4 שנים ב'דורטו' באשדוד, בית ספר לקרקס, באופן אינטנסטיבי, לעיתים יותר מארבע אימונים בשבוע, במהלכם היא עובדת על אקרובטיקה, גמישות, יציבות, כוח, ועל קטע הקרקס האישי שלה. לפני שנה היא החלה להופיע ברחבי הארץ בהפקות של קרקס 'דורטו' בחגים, שלוש הופעות מדי יום, במהלכן היא צברה ניסיון בהגשת ה'נאמבר' האישי שלה, בליווי מתמיד של המאמן שלה סלבה נוסינסקי.

הנאמבר המנצח. צילום: deda sasha

הנאמבר המנצח. צילום: deda sasha

לפני כחצי שנה, עם שחרורה מצה"ל, הם החליטו לקחת את ה'נאמבר' הזה קדימה, כדי שישמש אותם גם בתחרויות מעבר לים. "זה לא היה פשוט", סיפרה. "בניית נאמבר כזה לוקחת זמן רב וחשיבה על פרטים קטנים". הם הופיעו עם הנאמבר בפסטיבל בקזחסטן, וזכו בשני פרסים. "אל הפסטיבל בליטא, רצינו לקחת את הנאמבר רמה אחת מעל", ואכן כך היה הדבר. הנאמבר של יהב קיבל את מרבית הנקודות בתחרות הגרנד פרי בפסטיבל. חבר השופטים בתחרות בחן טכניקה – קושי של תרגיל, ביצוע אומנותי ובימוי, עם ציון מקסימלי של 10 נקודות לכל תחום. מתוך 40 קטעי קרקס מעשר מדינות, הנאמבר של יהב עם הגלגל (cyrwheel) זכה לציון הגבוה ביותר בפסטיבל (30 נקודות) ובפער גדול משאר המתחרים. "זה מרגש בטירוף וכבוד גדול לעיר אותה ייצגנו", סיכמה בהתרגשות.

יהב אדר הגיעה לקרקס 'דורטו' בגיל 16, באחד מהימים הפתוחים שערך בית הספר. אם גם אתם רוצים להיות להטוטנים, לוליינים או אקרובטים, אם חלמתם ללמוד לעוף, להצחיק קהל, לבצע תרגילים באוויר, ללכת על הידיים או לעשות סלטות, גם אתם יכולים. חוגי הקרקס תורמים לדימוי עצמי חיובי, מחזקים את ההתמודדות עם פחדים, מפתחים את העצמאות וכמובן, מפתחים את שיווי המשקל ומשפרים את הקואורדינציה, הכושר הגופני וגמישות הגוף. תלמידים שיצטיינו בלימודיהם יצורפו להופעות ברחבי הארץ מול קהל.

יהב האלופה. צילום: יח"צ דורטו

יהב האלופה. צילום: יח"צ דורטו

בית ספר לקרקס "דורטו" – Dorato circus school: הופעות, לימוד והדרכה, סדנאות לילדים מגיל 5 שנים, בני נוער ומבוגרים, והרצאות בנושא קרקס. חטיבת הנגב 45, אשדוד. למידע והרשמה: 072-2612435


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר