סטודיו ציור לילדים. צילום: דניאל דיין
סטודיו ציור לילדים. צילום: דניאל דיין

ההרשמה החלה: מוזיאון אשדוד לאמנות עם חוגים לכל הגילאים

מוזיאון אשדוד לאמנות פותח את ההרשמה לחוגי אמנות איכותיים לכל הגילאים, עם מורים אמנים בעצמם, בוגרי תארים מבצלאל והמדרשה לאמנות. בכל החוגים יקבלו המשתתפים ידע וניסיון טכני לצד פיתוח שפה וסגנון אישי

פורסם בתאריך: 20.9.22 20:48

     

ההרשמה לחוגי האמנות במוזיאון אשדוד לאמנות החלה, עם רשימה של חוגי אמנות איכותיים לכל הגילאים. במוזאון אשדוד לאמנות כל המורים הינם אמנים בעצמם, בוגרי תארים מבצלאל והמדרשה לאמנות. בכל החוגים יקבלו המשתתפים ידע וניסיון טכני לצד פיתוח שפה וסגנון אישי. בין החוגים:

סטודיו לילדים – ציור ופיסול: מיועד לילדי גן – ב' (גילאי 5-7). בסטודיו ציור ילמדו הילדים לעבוד בצבעי מים, ילמדו לערבב צבעים וילמדו על הקשר בין צבע ורגשות. הילדים יפתחו את הדמיון ואת יכולת ההתבוננות. יבצעו הכרה עם ציורים של ציירים מפורסמים ואף יציירו בהשראתם. כמו כן, ילמדו הילדים על המגוון של הצבעים והצורות בעולם החי והצומח, יציירו בהשראת סיפורים ועוד. מדריך ומנחה: יונתן צופי. ימי רביעי, בין השעות 16:30-17:30.

סטודיו לילדים – ציור ופיסול: מיועד לילדי כיתות ג'-ו'  (גילאי 8-12). בחוג ילמדו הילדים על גלגל הצבעים, יציירו בכתם ובקו, ילמדו ליצור אשליות עומק בציור ולהעמיק את תפיסת התלת ממד. כמו כן, יפתחו את הדמיון וישכללו את היכולות הטמונות בהם. הילדים ילמדו לצייר מהתבוננות, ויצרו בהשראת ציירים וציירות. מדריך ומנחה: יונתן צופי. ימי רביעי, בין השעות 17:45-19:15.

דימוי קרמיקה מבוגרים. דביר בן טל. צילום: סשה פליט

דימוי קרמיקה מבוגרים. דביר בן טל. צילום: סשה פליט

קרמיקידס – בסדנה המיועדת לתלמידי כיתות ג'-ו'  (גילאי 8-12) יחקרו החניכים את חומרי הפיסול הקרמי במגוון טכניקות עבודת יד, ובדגש על הבעה אישית ופיתוח היצירתיות. החניכים ירדדו, ימעכו, וימתחו את החימר באמצעות כלים שימושיים ופיסוליים. בחוג יתנסו החניכים בפיסול, עיטור, צביעה ואף בסיבוב הגלגל לצד הכרת החימר הקרמי ותצורותיו. מנחה: נעם קלומק בן טל.

תכנית לנוער "מגמה צעירה" – תכנית מצוינות באמנות לתלמידי כיתות ז'-ט' בשיתוף האגף למצוינים ומחוננים במשרד החינוך. התכנית כוללת לימודי סדנה משולבים, בחשיפה ליצירות אמנות, תולדות האמנות וביקורים בתערוכות. בוגרי התכנית יוכלו להמשיך בכיתה י' ללמוד אמנות במוזיאון במסלול 5 יח' לבגרות. ההרשמה מותנית בוועדת קבלה. למעוניינים יש ליצור קשר בטל' 08-9568208 – יעל.

ציור מבוגרים. צילום: דניאל דיין

ציור מבוגרים. צילום: דניאל דיין

סטודיו קרמיקה למבוגרים – סדנה המשלבת פיסול קרמי וקדרות. בסטודיו הקרמיקה יעבדו המשתתפים במרחב יצירה חופשי ומגוון, יפתחו את השפה האמנותית, הפיסולית והעיצובית וילמדו שיטות פיסול, עיטור, צביעה, זיגוג ויתנסו בפעולת האובניים. מנחה: דביר בן טל. ימי שני, בין השעות 11:00-13:30, (עד 10 משתתפים). ימי שני, בין השעות 18:00-20:30, (עד 10 משתתפים). ימי שלישי, בין השעות 18:00-20:30, (עד 10 משתתפים).

רישום וציור למבוגרים – בקורס זה ילמדו המשתתפים את יסודות הרישום והציור, הנשען על התבוננות ישירה ויפתחו את יכולות ההתבוננות והנחת הכתם. לא נדרש ניסיון קודם בציור. מנחה: צוקי גרביאן. ימי שלישי, 18:00-21:00.

מוזיאון ומרכז לאומנויות מונארט אשדוד צילום: פבל טולצ'ינסקי

מוזיאון ומרכז לאומנויות מונארט אשדוד צילום: פבל טולצ'ינסקי

למידע והרשמה: מוזאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד. טלפון:  08-8545180


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר