להקת הגרוב הישראלי. צילום: עופר ישי
להקת הגרוב הישראלי. צילום: עופר ישי

4 ב-100: מופעי סטנד אפ ומוזיקה במחיר מפתיע במונארט אשדוד

מיזם תרבות עירוני באשדוד מציע ארבעה מופעי מוזיקה ובידור במחיר מיוחד- ארבעה מופעים במאה שקלים (או אחד ב-35 שקלים). המופעים יתקיימו במונארט מרכז תרבות אשדוד

פורסם בתאריך: 6.9.22 21:48

     

מרכז מונארט אשדוד יעלה ארבע הופעות במאה שקלים במסגרת מיזם תרבות עירוני. המופעים יתקיימו בשיתוף 'תחום צרכים מיוחדים' בחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד. בכל חודש יתקיים מופע אחר, והכל בעלות מיוחדת. ניתן לרכוש מנוי לכל המופעים, או כל מופע בנפרד.

המופע הפותח: משה אשכנזי במופע סטנד אפ חדש: משה אשכנזי, סטנדאפיסט ושחקן, כוכב הסדרות הבלתי נשכחות "מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים" ולאחרונה על המסך ברוקדים עם כוכבים, במופע סטנד אפ חדש ומבריק. מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב. יום רביעי, 14.9, בשעה 19:30.

משה אשכנזי. צילום: ערן לוי

משה אשכנזי. צילום: ערן לוי

להקת DayTrippers במופע מחווה לביטלס: הלהקה שהופיעה בקיץ האחרון ב"שבוע הביטלס הבינלאומי" במועדון הקאוורן המיתולוגי בליברפול מגיעה לאשדוד למופע מחווה למוסיקה המופלאה של ה"ביטלס", החל בלהיטים הראשונים ועד לצלילים האחרונים שיצרו בסוף דרכם. יום רביעי, 26.10, בשעה 19:30.

אודיה קורן – סגורה לרגל שיפוצים: מופע קורע מצחוק של השחקנית והקומיקאית האהובה. מה קורה לאשה, שמגלה ביום הולדתה ה… כמה עובדות 'מפתיעות', אותן היא סוקרת בהומור מטורף ואבסורדי. המופע הקודם של קורן – 'סליחה שאני נושמת', רץ בהצלחה ברחבי הארץ כעשור וזכה לתשבחות ולהדים נלהבים הן מן הביקורות והן מהקהל. יום רביעי, 23.11, בשעה 19:30.

אודיה קורן. צילום: גיא הכט

אודיה קורן. צילום: גיא הכט

תנעל את המיזם להקת ה"גרוב הישראלי" במופע מחווה סוחף ללהקת 'כוורת' – עם כל השירים המוכרים, הידועים והאהובים. יום רביעי,  7.12, בשעה 19:30.

עלות ארבעה מופעים: 100 ש"ח בלבד, עלות מופע בודד: 35 ש"ח. כל המופעים ייערכו על במת אולם המופעים של מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר