משה להב. צילום: אור טל
משה להב. צילום: אור טל

מלך השירה בציבור משה להב מגיע לדרום עם ההופעה והתופעה – "הטיש הגדול"

אחרי שכבר מאות אלפים נשבו בקסם של המופע שלו, מגיע משה להב עם "הטיש הגדול" לאזור הדרום להופעה שכולה התעלות רוח. שבת הקרובה, ביסטרוק קיבוץ חצור

פורסם בתאריך: 30.8.22 17:04

     

אחרי שכבר הפך לתופעה ישראלית מיוחדת, מגיע משה להב עם המופע "הטיש הגדול" אלינו לדרום.

זה יקרה במוצאי השבת הקרובה בביסטרוק בקיבוץ חצור, פתיחת השערים בשעה 19:00 והמופע עצמו יחל בשעה 21:00.

משה להב, למי שלא היה בהופעה שלו, ייסד תופעה ישראלית ייחודית – "הטיש הגדול", מדבור במופע מעניין ומרענן של שירים ישראליים היוצר דינמיקה חברתית בהופעה שהפכה לתופעה.

המופע שלו אינו חוזר על עצמו, ואפילו הוא עצמו לא יכול לומר איזה שירים יהיו במופע בחצור כי למופע של הטיש אין מבנה קבוע ולא סט שירים מוכן, הכל "כאן ועכשיו", תוך הבנתו של להב את הלך הרוח המתהווה באותו הערב. הקהל הינו שותף ומתווה ביחד עם להב את אופיו של המופע. לעיתים מדובר בערב דרמטי וסוער ובפעמים אחרות בערב קליל וקולח. מאות אלפי ישראלים כבר נשבו בקסם המופע והשירים, הביצוע, התעלות הרוח, ותחושת ה-"ביחד" והם שבים פעם אחר פעם לכל הופעה.

באופן כללי אפשר לומר שיהיו שירים ישראליים משנות ה 70-80 ואחורה, אך שוב, זה הכל תלוי בקהל שלפיו מנווט להב את ספינת הטיש לאורך הערב כולו.

להב מספר כי להופעות שלו באזור המרכז מגיע הרבה קהל דרומי, והוא עצמו הופיע בדרום מספר פעמים, אבל עד כה הוא לא תקע יתד בפאב או מועדון מסוים כפי שקורה באזור המרכז. הוא מאוד סקרן לגבי האווירה שתיווצר בהופעה בביסטרוק ומקווה כי המקום יהפוך לחלק מתופעת הטיש עם מופעים קבועים לאורך כל השנה.

משה להב "הטיש הגדול", שבת, ביסטרוק, קיבוץ חצור.

פתיחת שערים 19:00 תחילת מופע: 21:00

לרכישת כרטיסים הקליקו כאן

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר