תומר שרון. צילום: יגאל פליקס
תומר שרון. צילום: יגאל פליקס

לאחר שבוטל: הופעתו של תומר שרון תתקיים באשדוד ביום חמישי הקרוב

ביום חמישי הקרוב יעלה הקומיקאי תומר שרון מופע סטאנדאפ במרכז מונארט באשדוד. המופע יורכב מאוסף סיפורי הסתבכות אמיתיים, מצחיקים בטירוף, מחייו של תומר

פורסם בתאריך: 22.6.22 11:41

עדכון אחרון: 18.7.22 00:00

     

תומר שרון המוכר מתוכניות טלויזיה, סדרות ומופעים, מעלה מופע סטנד-אפ חדש. המופע, שתוכנן להתקיים בחודש יוני האחרון, בוטל ברגע האחרון ויתקיים ביום חמישי הקרוב- 21.7.22.

 

לאחר שהסתבך ברשת החברתית, שם הצליח להשניא את עצמו על ישראלים פטריוטים, לעצבן מתנחלים, להרחיק שמאלנים, להיעשות אויב הפמיניזם, לפגוע בטרנסג'נדרים ובמי לא, שואף שרון לחזור ולהיות מוכר פשוט כקומיקאי ושחקן. המופע נוצר בימים המוזרים של הקורונה, בזמן שמלמד במסגרת כיתת אמן, בין חצרות, גינות, גגות ומקררים נטושים כדי לספר את המקרים המוזרים שקרו לו, מאז הילדות ועד עכשיו. הכול קרה באמת. זה קיצוני, זה לא אמין, זה קורע מצחוק וזו אמת לאמיתה.

מופע הסטנד-אפ "תומ״ש בעל- פה" של תומר שרון מורכב מאסופת סיפורים קיצוניים, מרגשים, מצחיקים בטירוף, על החיים ומעבר להם. במופע תשמעו איך תומר נשרף, הורעל, רומה, סומם, נחשף, נלעג בידי הגורל ושרד כדי לספר ועל מפגשיו הבלתי נשכחים עם אריק איינשטיין, אסי דיין, מאיר פניגשטיין, תומר יוסף, משטרת ישראל וגורמים בעולם הפשע האמריקאי. מדובר בגאון קומי שחוזר להופיע. חמישי, 21.7 , כניסת קהל 21:00, תחילת מופע 21:30, אולם מופעים מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. להזמנות 6452*.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר