רוי הרוש וחבורת נקודת שבירה. צילום: אלעד חיון
רוי הרוש וחבורת נקודת שבירה. צילום: אלעד חיון

בדרך לאלבום הראשון והופעה במונארט: הכירו את הצמד הצעיר רוי הרוש ואלעד חיון

מחר יתקיים מופע השקה של צמד המוזיקאים הצעיר לסינגל העונה לשם money וגם מופע מערכונים מקורי של חבורת "נקודת שבירה"

פורסם בתאריך: 19.10.21 15:08

     

רוי הרוש, בן 18 מאשדוד, סיים השנה את לימודיו במגמת התקשורת של ביה"ס התיכון. כעת הוא נרגש. אבל ממש נרגש בשעה שהוא מספר על יציאתו לדרך מוזיקלית חדשה עם המוזיקאי והמפיק המוזיקלי אלעד חיון, בן ה-17 מגן יבנה.

"אני נרגש לספר על המופע הראשון שלנו בתור אמני מוזיקה", אומר הרוש, "במופע בו אני מספר על האלבום ובו אני יוצא לדרך חדשה בתור זמר ומשיק את הסינגל הראשון שלי money. המופע, באופן יחסי לעובדה שאנו רק בראשית דרכנו המוזיקלית יהיה עם תפאורה ותאורה מטורפת. לא חסכנו בכלום – אבל אם תרצו לראות ולשמוע תצטרכו להגיע להופעה".

עוד מספר הרוש כי החיבור שלו למוזיקה היה מאז ומתמיד, "תמיד אהבתי להופיע לשיר תמיד הייתי אוהב לשמוע שירים מכל מיני סגנונות וללכת למחזות זמר אני פשוט נולדתי לתוך העולם הזה אני זוכר שהייתי מושיב את ההורים שלי בחדר שלי כשהייתי קטן תולה וילון באמצע החדר ושר ורוקד להם וזה מדהים שאני מצליח להגשים את החלומות שלי".

אלעד חיון. צילום: נעמי אדר הופמן

אלעד חיון. צילום: נעמי אדר הופמן

השותף והמפיק המוזיקלי אלעד חיון, המנגן על פסנתר וסינתיסייזר ואחראי על הלחנים הוסיף: "רוי ואני כותבים יחד את מילות השירים ולכל שיר סגנון שונה מבחינת ווקאלית מהרמוניות ועד לשירה".

המופע כולו יימשך כשעה, כאשר חציו יוקדש להופעה של הצמד ושל הסינגל שיוצג במופע חי מעל גבי במת המופעים של מונארט מרכז תרבות. בחציו השני יעלו לבמה חבורת "נקודת שבירה" הלא הם: עדי אטיאס (17), רוני אלפרט (18) ואלון כהן(18), שלושה יוצרים מוכשרים שכתבו מופע מערכונים המשלב בתוכו סיטואציות חברתיות מעוררות מחשבה וצחוק במופע מערכונים מקורי וחדשני.

ההיכרות והחברות בין רועי, אלעד וחברי "נקודת שבירה" החלה בפעילותם המשותפת כחניכים בסדנאות משחק מול מצלמה של השחקן לירן דוד במונארט-מרכז תרבות. במופע סוף השנה שנערך לפני מספר חודשים במונולוג מצבים קומי מתוך מחזה של  חנוך לוין, הו מגלם הרוש בכישרון רב, דייר בבניין משותף המתעמת עם אסתר-שכנתו לבניין ודיירת סהרורית.

את המופע מגדירים הרוש וחיון כמופע התרמה, שנועד לגייס כסף לאלבום החדש של יוצרים צעירים הנמצא בתהליכי יצירה והעונה לשם: "Our World". מחצית מהכנסות המופע יועברו לעמותת "יחד" לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

רוי הרוש. צילום: אלעד חיון

רוי הרוש. צילום: אלעד חיון

מופע השקה של רוי הרוש ואלעד חיון לסינגל money ומופע מערכונים מקורי של חבורת "נקודת שבירה", יום רביעי, 20.10.21, החל מהשעה 20:00. אולם מופעים, מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. כרטיסים במחיר של 25 ש"ח בקישור: https://did.li/7CC5q או בטלפון: 08-8545130.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר