כך נראית עטיפת הסינגל. צילום: Eric Pearce

ארד ריכטר בא מאהבה

המוזיקאי האשדודי שיחרר היום לתחנות הרדיו שיר חדש: "עטופה באהבה", שנכתב בהשראת לידת בתו הבכורה. בימים אלה הוא עובד על אלבום ראשון

פורסם בתאריך: 16.10.17 18:47

     

ארד ריכטר, מוזיקאי צעיר, בן 35, מאשדוד, נשוי+1, פרץ לתודעתינו עם שיר בכורה, העונה לשם: "קורה בסתיו" לפני כעשור לערך עם שחרורו מצה"ל. השיר התקבל יפה בתחנות הרדיו השונות. השיר הבא אחריו: "לצרוח או לשתוק" התברג ל"מקום בצמרת" (תכנית ברשת ג'), נבחר לאחד השירים המומלצים של רשת ג', ואף טיפס היישר למקום ה-1 ברדיו דרום.

"התגובות מפרגנות", ריכטר

לאחר שנים מספר של שתיקה, בהן הספיק ריכטר, לעבור מספר תחנות משמעותיות בחייו, כמו לסיים תואר ראשון בתקשורת, מטעם המכללה האקדמית ספיר, להתחתן עם בחירת ליבו, סיון ולהביא עימה ילדה משותפת לעולם – ששמה קים – משחרר הוא היום, (יום ב'), לכלל תחנות הרדיו סינגל חדש: "עטופה באהבה".

השיר אשר מוקדש לבתו קים, נכתב בהשראת תקופת הכמיהה ללידתה והגחתה לאוויר העולם, מהווה מעין בלדה מרגשת, סוחפת עם נגיעות פופ ים-תיכוניות. בסוף השיר, דאג ריכטר להוסיף את קול בכייה, הרומז לכך, שהנה הדבר האמיתי הגיע.

בהתרגשות יתרה הוא מציין: "מדובר בסינגל ראשון שלאחריו ייצא סינגל נוסף ומיד לאחר-מכן, ישוחרר אלבום הבכורה, אשר מכיל שירים מתקופות שונות בחיים. בינתיים, התגובות ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק ממש מפרגנות".

לדבריו, אהבתו למוזיקה החלה מגיל ממש צעיר. "מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי להתעסק עם מוזיקה, אם זה בלהקות במסגרת בתי-הספר ובכל מסגרת שאת רק יכולה לתאר לעצמך, כך, משהגיע תורי להתגייס לצבא, היה לי ברור כשמש-שאני רוצה להתקבל ללהקה צבאית, לשמחתי הרבה, עברתי את כלל הבחינות הנוקשות והתקבלתי ללהקת חיל התקשוב, בעוד הזמרים מאיה אברהם, דור דניאל והראל סקעת שירתו עימי באותו המחזור בלהקה.

בהמשך, הפכתי להיות מפקד הלהקה ובמקביל, הפקתי ועיבדתי שירים למספר אמנים מוכרים בתעשיית המוזיקה הישראלית, וביניהם, אחד מנכסי צאן הברזל של תעשייה זאת, אבי טולדנו. החלטתי ללכת לדרך עצמאית, מבלי להיות מחוייב לאיזה שהיא חברת תקליטים ולהפיק את שיריי כראות עיניי, בסגנון שלי, בקצב שלי ובזמן שלי מבלי להיכנע לתכתיבים", הוא מסכם.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר