פבל טולצ'ינסקי. ODREY
פבל טולצ'ינסקי. ODREY

הצלם האשדודי פבל טולצ'ינסקי נותן לכם "טיפ" לפרסום העסק בדיגיטל

תקופת הקורונה גרמה לצלם האשדודי הידוע לחשב מסלול מחדש. עכשיו הוא מספר איך ולמה הוא החליט סדנת שיווק בדיגיטל שתסייע לעסקים בתחילת דרכם לפרסם את עצמם במינימום הוצאות ובלי לסכן את העסק עצמו

פורסם בתאריך: 6.5.21 15:35

     

אחרי השירות הצבאי לקחתי חופשה קצרה בבית והתחלתי לטפס על קירות, אז החלטתי ללכת ללמוד משהו לעתיד. נחשפתי לצילום ממש במקרה כחלק מתואר ראשון בתקשורת במכללת ספיר. מהרגע הראשון הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות, לצלם ולהנציח את הרגעים המאושרים של הסובבים אותי. ויתרתי על התואר הראשון וריכזתי את מאמצי רק לתחום אחד – צילום.

הייתי כל כך להוט לצלם שניסיתי לקחת כל צילום, קטן או גדול, העיקר שאני יכול להתמודד איתו ולתת ללקוח מוצר ושירות איכותיים. שעות הייתי מקדיש לצילומים פשוטים רק כדי להתנסות ולהגיע לרמה מקצועית. עכשיו צריך להביא לקוחות, אבל בלי רקע בפרסום או עסקים, מאיפה אני מתחיל?

הדבר הראשון שעשיתי היה לקחת את המצלמה לכל מקום, קניות, בילויים או סיבוב בעיר אולי אתפוס איזה פריים מגניב. לאט לאט התחלתי לצבור לקוחות, ניסיון וניהלתי את העסק לבד.

כעולה חדש וכבן למשפחה ממעמד העבודה, לא היה לי שום רקע בעסקים, והוריי לא יכלו לעזור לי. גם מהסביבה לא כל כך קיבלתי עזרה או הכוונה, אז החלטתי לעשות הכל לבד. החל מתוכנית עבודה גסה, מחירים התחלתיים ושיווק עצמי, בעיקר מפה לאוזן. נחלתי הצלחה דרך כישלונות רבים בתחום העסקי, ביקורת עצמות וגמישות.

לאחר יותר מעשור של עשייה בתחומים מגוונים של צילום ומדיה דיגיטלית, ביססתי את מעמדי כאיש מקצוע בעל שם, כצלם תיעודי.

ואז הגיע הקורונה, כשאני בגיל 37, נשוי עם ילד בדרך מצאתי עצמי ללא עבודה ומחשב מסלול מחדש. מאז שאני זוכר את עצמי אני אוהב לעזור לאנשים. דווקא כשהייתי צריך עזרה בודדים מחברי הקרובים עזרו, אבל בתחום המקצועי הייתי די לבד. אבל כששאלו אותי לעזרה, טיפ או עצה לא הייתי קמצן עשיתי זאת עם חיוך.

בחישוב של המסלול לקחתי את הדברים שאני אוהב לעשות וטוב בהם ורקחתי סדנת שיווק בדיגיטל לעסקים. הסדנה נוצרה כדי להעניק עזרה ותמיכה לעסקים צעירים שנפתחים על בסיס יומי. חלק גדול מהתקציב של עסק צעיר מבוזבז בצורה לא חכמה, ללא מעקב וללא הבנה על פרסום.

פבל ואהובה ותלמידות הקורס

פבל ואהובה ותלמידות הקורס

ראיתי עסקים צעירים רבים סוגרים עסקאות פרסום בחודש הראשון של הפעילות בתקציבי ענק של 50 אלף, 100 אלף מה שהביא לסגירתן תוך חצי שנה.

לאחר יותר מ-13 שנים כצלם שטח החלטתי לעזור לעסקים עם סדנת שיווק קצרה של 5 מפגשים שתעניק הצצה לעולם הפרסום ושיווק כדי שכל עסק יקבל כלים לפרסום ושיווק עצמי זול ויעיל.

כי רק בעל העסק יודע מה הכי טוב לעסק שלו.

אהובה יצחק עמרם

אהובה יצחק עמרם

אני רוצה להודות לאהובה יצחק עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, שעוזרת לנשים להצליח בתחום העסקי והאישי עם הרצאות, סדנאות וקורסים מעניינים. אהובה נפגשה השבוע ביום שני עם בעלי העסקים המשתתפים בקורס וכתב אחרי זה "אני מתרגשת, כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה וכיו"ר פורום בעלות/י עסקים בעיר, שמחתי לפגוש השבוע, ביום שני, את בעלי עסקים שנלחמים על התשוקה שלהם לקדם את העסק, לפרוץ ולהתפתח בעולם העסקי, בשיווק ובפרסום דיגיטלי. בשבילם פתחנו לראשונה סדנת שיווק דיגיטל לעסקים קטנים, 5 מפגשים מרתקים וחווייתים, שיתנו כלים ממשיים למיתוג העסק ולשיווק דיגיטלי יעיל שיחסכו כסף וזמן ויביאו חשיפה ולקוחות חדשים".

טיפ – זה רק קצה הקרחון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר