סלבה רודנצקי. צילום: יניב נחמני

משלנו: נותנים במה ליצירה מקומית מקורית

סדרת המופעים "משלנו" בהשתתפות יוצרים מקומיים תחל הערב בשידור חי במדיה החברתית במופעה המסקרן של לינור שמשון "עוד מעט זריחה"

פורסם בתאריך: 17.11.20 17:41

     

החברה העירונית לתרבות הפנאי מפיקה את סדרת המופעים "משלנו", מתוך תפיסה מקצועית והבנה בצורך לעודד יוצרים ויצירה מקומית. בשש השנים האחרונות נערכה הסדרה על במת מונארט-מרכז תרבות, תוך התאמה לצרכים המשתנים בימי הקורונה סדרת המופעים, שנועדה לחשוף מוזיקאים והרכבים מקומיים בפני הקהל הרחב עוברת למתכונת שידורים בלייב היישר מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

בסדרת המופעים משתתפים מוזיקאים מהשורה הראשונה של היוצרים בעיר ומקור לגאווה וביניהם המוזיקאים: לינור שמשון, דניאל אמסלם, יוגב אמסלם, חנה גור, רז פרי ויניב נחמני. כמו כן,  בהמשך צפויה השתתפותם של חבורות זמר, קבוצת תאטרון וגם מופעה של להקת מחול הבאלט "פאנוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




את סדרת המופעים המסקרנת תפתח לינור שמשון במופעה "עוד מעט זריחה״מופע מקורי המכיל בתוכו שלל סגנונות מוזיקליים, החל מפופ ועד למוזיקה אתנית. ממוזיקת רוק ועד לבלדות מרגשות.   

גיטרות – אור שושן, בס – עדן חדד, תופים – מרין קליין. יום שלישי,17.11.20 בשעה 21:00. שידור חי מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

לינור שמשון. צילום: יח״צ

את הפרויקט המוזיקלי העונה לשם "אמסלם" החל היוצר המוזיקלי דניאל אמסלם עם גיטרה אקוסטית, מיקרופון דינמי ולופר, והמשיך לסט אינסטרומנטלי מלא עם עיבודים מיוחדים במינם ושירים אינטימיים אך עוצמתיים בוא בעת, שמכוונים לרגש העמוק ביותר. יום רביעי, 18.11.20 בשעה 21:00. שידור חי מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

יוגב אמסלם, יוצר מסקרן במופע אלקטרו-אקוסטי המשלב סינתזה מודולרית  כלים חיים וצלילים מתוך ואל עולם אחר. יוגב, הבונה ויוצר את המוזיקה שלו בטכניקה מעניינת בה הוא מאלתר לייב על היצירה עצמה מקליט את הגיטרה למערכת ואז מבצע מניפולציות מוזיקליות. לאחר שהוא בונה את התפקידים יש לו כמה קולות שהוא יכול לעבוד איתם. התהליך המורכב של עיצוב הצליל מסתיים בשעה שנוצר קטע מוזיקלי. יום חמישי,19.11.20 בשעה 21:00. שידור חי מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".                                                    

דניאל אמסלם. צילום: יח״צ

    חנה גור במופע רוק: סוף סוף היא חוזרת אליכם ולקדמת הבמה, חנה גור בהופעה מלאה עם כל השירים מהאלבום החדש, סיפורים מימי הקורונה ובעיקר הופעה שתעניק לכם הפוגה. יום שני, 14.12.20 בשעה 21:00.שידור חי מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

חנה גור. צילום בן לוי

חנה גור. צילום בן לוי

מופע מקורי מבית היוצר של יניב נחמני במקבץ שירים משולב ממיזמים שונים מהשנים האחרונות בשילוב לופר, גיטרה, עוד ושירה. מוזיקה מרתקת המושפעת ממגוון סגנונות של מוזיקאי ויוצר מחונן ומרתק. יום רביעי, 16.12.20 בשעה 21:00, שידור חי מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

רז פרי, לאחר תקופה של יצירה ועבודה מגיע לשתף את האשדודים בשיריו החדשים העתידים לצאת לרשת בסגנון אותו הוא מגדיר כפופ ורוק ישראלי. מופע בו הצופים הופכים שותפים למסע האישי המרגש של רז בעולם המוזיקה הנושא אתו מסרים מזווית טובה וחיובית. יום שלישי, 24.12.20 בשעה 21:00. שידור חי מבמת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

רז פרי. צילום: יח״צ

כל המופעים משודרים בשידור חי מדפי הפייסבוק של החברה העירונית לתרבות הפנאי, עיריית אשדוד, מרכז קהילתי "דיונה" ומונארט מרכז תרבות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר